Det märks att det är semestertider. Eller, vi får hoppas att det är orsaken till att så få ställde upp i tävlingen trekvällars. I och för sig kanske det var i grövsta laget för centrums medlemmar, men det fanns ju öppna klasser. Trots min förkylning kunde jag inte slita mig från att åka dit den sista av de tre etapperna och herregud va avundsjuk jag blev på alla som fick springa. Lotta var den enda personen som lyckades ta sig igenom alla tre kvällarna! Bra!

Där endast Lotta och Lena lyckades fullfölja sin bana. Detta berodde på att alla centrummare kom lite sent till starten. Joel bröt, Elin valde en enklare bana (vilket visades som felstämpl) och Eva, ja Eva dök inte upp i resultatlistorna?
ÖPPEN 4 3675 meter 5 anmälda 1 Sally Nord Nynäshamns OK 41:25 3 Lotta Magnuson Centrum OK 51:55 Lena Brunsell Centrum OK 51:55
H21 4875 meter 46 anmälda 1 Anders Holmberg Järla IF OK 26:16 34 Joel Berring Centrum OK 45:09 D55 2400 meter 11 anmälda 1 Ingrid Graneli Haninge SOK 31:07 11 Eva Gillberg Centrum OK 67:57 ÖPPEN 4 2300 meter 5 anmälda 1 Ann Leesment Mälarö SOK 26:05 3 Lotta Magnuson Centrum OK 54:15 Lena Brunsell Centrum OK 54:15
H21 8625 meter 46 anmälda 1 Anders Holmberg Järla IF OK 50:51 27 Joel Berring Centrum OK 97:38 ÖPPEN 4 3225 meter 5 anmälda 1 Sally Nord Nynäshamns OK 43:49 3 Lotta Magnuson Centrum OK 84:23
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
En kommentar (kommentera)
Jag tror att mamma (Eva) inte syns i resultatlistorna för att hon inte var med på måndagsetappen. Hon hann inte fram till starten innan det var för sent. Så kan det gå.
/ ana
2007-07-10 kl 17:53
Skriv en kommentar!