Ansvariga: Mette och Kristoffer

You’ve got big dreams? You want fame? Well, fame costs. And right here is where you start paying – in sweat!
Idag ska vi lära oss att bemästra den sönderskurna södertörnterrängen och du kommer att behöva både fysisk och mental styrka för att uppnå berömmelse och stå som vinnare innan kvällen är över. Håll huvudet kallt och benen varma och glöm inte att oavsett vad som händer så är det inget som inte kan botas med lite House of Pain…
Förutsättningarna för berömmelse är lika, oavsett om du är nybörjare eller gammal i gamet så tveka inte att hänga på. Tyvärr stänger omklädningsrummen redan kl. 19 så ombyte hemma alt. våtklut rekommenderas. Eller varför inte ett dopp i sjön för den modige? Vi kommer att finnas på plats under hela träningen för den som vill ha passning av väskor.
1st
Jippi! Fick plats.
Oh my, vi behöver fler backintervaller nästa vår!!
På delar av det avlysta området gick medel- och stafett-VM 2013. Så det är alltså en riktigt högoktanig terränglåda!
Länk till karta på woc-medel
Tack Karin, jag skriver upp dig!

Fjällorientering + 3-dagars.
Idrefjällveckan 2026 inleds söndagen den 21 juni med en nationell tävling i långdistansorientering på Himmelsfjäll (Hemmeråsen) och vi fortsätter sedan på måndag den 22 juni med den första etappen av Idrefjällveckans 3-dagars där vi erbjuder alla deltagare en extraordinär orienteringsutmaning i samma terräng som användes under World Cup …
18 kommentarer (kommentera)
Efter träningen föreslår jag att alla går till min vän Andrés vernissagefest på East där jag spelar skivor!!
/ Oskar
2009-05-10 kl 23:34
Jag kommer från Skogsluffarna. Ska leta fram lämplig våtklut…
/ Linnéa
2009-05-13 kl 22:59
Snart är det dags att ta nästa steg i House of Pain…
/ Mette
2009-05-14 kl 07:32
Trodde jag skulle kunna hinna komma men gör tyvärr inte det. Vilar mig i form till lång-KM.
/ Stig
2009-05-14 kl 07:33
fan va sur jag är att jag missar det här. buhu
/ elina
2009-05-14 kl 07:36
Min hals har blivit sämre och för att jag inte ska ha ont i halsen hela våren står jag över ikväll.
Glöm inte East sen!
/ Oskar
2009-05-14 kl 08:04
Jag har fått en bil på halsen och kommer att ta med mig den till Handen. Den kommer att glida förbi Gullmarsplan runt 18:00 om någon ser en fördel i att åka med. SMSa mig på 070 453 65 52 om jag skall plocka upp.
Och, ja, jag skämms!
/ Jakob L
2009-05-14 kl 09:37
Skäms inte. Plocka bara upp så många du kan, så att vi blir ett gott gäng ikväll!
Lystring Centrum: kvällen träning blir grym och här finns en bil!
/ Kristoffer
2009-05-14 kl 10:10
Är det någon som vet om det kommer fler deltagare från Skogsluffarna förutom Linnea som har anmält sig ovan?
Bra att få lite koll över antal kartor nämligen.
/ Mette
2009-05-14 kl 10:34
Verkar som att man kommer missa ännu ett nyttigt pass… :(
/ Frida
2009-05-14 kl 15:11
Neej! Stiftklämmor. Jag måste få tag på dem senast idag ju. Var? Hur?
/ Peter H
2009-05-14 kl 15:44
Ytterligare en skogsluffare, som blir sugen på Rudan.
/ Per W
2009-05-14 kl 15:55
Rudan: We loves it!
/ Björn B
2009-05-14 kl 21:19
Vårens träning var idag. Vårens skog var Rudan. Tack!
/ Peter
2009-05-14 kl 22:11
Tack för en trevlig kväll med allsidig träning! Kommer troligtvis har träningsvärk i alla de där sidorna till helgen…
/ Linnéa
2009-05-14 kl 22:28
Åh jag är full på lokal och saknar er.
/ Oskar
2009-05-14 kl 23:58
Jag kan tyvärr inte vara lika översvallande lyrisk som föregående skribenter angående Rudan. Vi två drar aldrig riktigt jämnt.
Men träningen i sig, med Alfapet-OL, var trevlig!
/ DanieL
2009-05-15 kl 08:12
Jättetack till Mette och Kristoffer för ett verkligt bra arrangemang!
/ Aija
2009-05-15 kl 09:25
Skriv en kommentar!