
Plats: Östermalms IP
Ansvarig: Jonas Halai
Telefon: TBA
Pannlampsrave med utgångspunkt Östermalms IP.
På raven ligger fokus på att springa länge. Länge är i det här fallet någonstans mellan 60 och 120 minuter, beroende på vad man har lust med. Vi springer företrädesvis i obanad terräng, så orienteringsskor är att föredra. Fart är sekundärt i sammanhanget, så man fixar att hänga med även om man inte är dundersnabb.
Som alltid på våra träningar kan alla vara med oavsett kondition och motivation. Vanligtvis brukar vi dela upp oss i grupper efter löpförmåga.
Resväg: Tunnelbana avgår 18:02 från T-centralen mot Mörby Centrum. Framme vid Stadion (uppgång mot Musikhögskolan) 18:12.
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
14 kommentarer (kommentera)
Mitt deltagande hänger på att få tag på barnvakt.
/ Aapo
2012-03-12 kl 18:43
Comeback!
/ Lukáš
2012-03-12 kl 19:23
Åh jag är så laddad inför ikväll!
/ Spin Doctor
2012-03-13 kl 10:42
Jag hinner inte :-(
/ Stuart
2012-03-13 kl 12:20
jag tänkte komma!
/ frida (falkenberg)
2012-03-13 kl 12:38
Om nån har en karta eller två, slit med dem…
Hänglås?
//j
/ Halai
2012-03-13 kl 13:45
Mitt hänglås var tyvärr 0,2 mm för litet. Men om någon har en wire kan det kanske gå.
/ Björn B
2012-03-13 kl 14:37
Kodlåset som jag fick av Emil(?) en gång var också för litet…
/ Oskar
2012-03-13 kl 14:48
Nej, det funkar om man bara vet hur man gör.
/ Björn B
2012-03-13 kl 14:52
Kodlåset funkar om man lirkar lite! Men eftersom varken du (Oskar), jag eller Emil ska dit ikväll så spelar det kanske ingen roll…
/ jerk
2012-03-13 kl 14:52
Kommer inte. Tråkigt.
/ Aapo
2012-03-13 kl 17:09
Schysst premiär för långpass-säsongen, hoppas att prinsessan uppskattade ljusshowen.
/ Camilla
2012-03-14 kl 08:43
Kan någon tala om för mig om attendinglistan och närvaron stämde?
/ Oskar
2012-03-16 kl 09:20
Alla på listan var där + Falkenbergs-Frida och Halai. Kanske ngn mer.
/ Björn B
2012-03-16 kl 10:40
Skriv en kommentar!