Barn i Centrum med barnbana, miniknat och trevligt häng!
Samling 10.30 på ängen i Lilla Sickla.
Kollektivtrafik till Hammarbyhöjdens t-bana (utgång Ulricehamnsvägen) eller Sickla allé, ca 1 km gångväg.
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
11 kommentarer (kommentera)
Lilla Sickla bekräftat, exakt plats kommer.
/ Camilla
2025-09-02 kl 20:17
Hej! Jag kommer med två barn på fyra och sex år
/ Vera
2025-09-03 kl 15:06
Hej, jag kommer med Alde, snart 6 år och Ines 2,5 år :)
/ Elin Everitt
2025-09-04 kl 21:24
Kul, välkomna!
/ Camilla
2025-09-05 kl 09:05
Jag och barnen (4 & 6) kommer!
/ Nordfors
2025-09-07 kl 17:23
Attans, kom på nu att det krockar med Aldes dans, så vi får stå över tyvärr.
/ Elin Everitt
2025-09-08 kl 11:15
Dans före orientering! Nu blommar asfalten!
/ Oskar
2025-09-08 kl 15:46
Hej! Jag kommer med ett barn på 5 år :)
/ Fatima
2025-09-11 kl 13:51
Kommer nog tyvärr inte pga besök / sjukdom / logistik :-(
/ Nordfors
2025-09-13 kl 06:54
Sen anmälan från mig och Ursula. Vi klarar oss utan karta om de inte räcker.
/ Mattias Henriksson
2025-09-13 kl 08:42
Synd Andreas, krya på er! Och välkomna Fatima med barn, Mattias och Ursula!
/ Camilla
2025-09-13 kl 09:18
Skriv en kommentar!