
Vad: Lugn jogg i skogen med pannlampa.
Plats: Kärrtorps IP (vanligtvis omklrum 5-6)
Ansvarig: Oskar
Vi börjar med gemensam uppvärmning på elljusspåret. Därefter delar vi upp oss i två grupper. Den ena gruppen har som målsättning att vara ute i Nackareservatet minst 1:30, den andra gruppen ungefär en timme. Farten i skogen ska vara låg. Om du vet din maxpuls är det tänkt att du ska ligga runt 70%. Ibland kanske det dyker upp korta tempoökningar.
Det går bra med liten diodlampa om man inte har vanlig orienterings-lampa. Och på fötterna passar det bäst med orienteringsskor.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
14 kommentarer (kommentera)
Är det samma fart i grupperna, bara att den ena är ute längre?
/ Kattis S
2010-11-08 kl 18:57
Jag vill vara ute länge och långsamt. Vi som inte är supersnabba kanske kan köra en superlångsam vända på cirka en timme och sedan en kortare och något snabbare? Så kan de som bara vill köra väldigt lugnt hoppa av efter första vändan. Tänk på saken tills i morgon. Jag tar med en extra lampa.
/ Karin F
2010-11-08 kl 20:18
Karin det låter som en bra idé! Glöm inte dubbskorna, vi ska ju ut på isen! …närå!
/ Oskar
2010-11-08 kl 20:21
Underbart att det är så många som är med ikväll! Det kommer med andra ord inte alls bli svårt att dela upp oss i grupper för varje löpstyrka!
Jag har för övrigt med mig en extra diodlampa.
/ Oskar
2010-11-09 kl 11:19
Jag tittar ut genom labfönstret och tänker avundsjukt på er.
Tänk att få springa omkring i detta!
/ jerk
2010-11-09 kl 12:15
Jävla skit har dubbelbokat mig två gånger idag. Kan alltså inte komma ikväll. Och jag är också avundsjuk. I Skogen är det alltid lä.
/ Karin F
2010-11-09 kl 12:23
Det ser jättefint ut just nu, men SMHI utlovar att det ska övergå till regn framåt kvällen. Men ni vet ju vad de säger om väder och kläder =)
/ tallhage
2010-11-09 kl 13:38
jetzt kommt weisse schnee…
/ Henrik
2010-11-09 kl 13:54
Jag velar fortfarande, en sån här dag känns ju nästan löp-band inomhus som en lockande idé… Vad är mest idiotiskt?
/ petrasundstrom
2010-11-09 kl 13:56
Att springa i snöslasket är fullkomligt idiotiskt, på ett bra sätt.
/ Björn B
2010-11-09 kl 14:27
Snöslask är idiotiskt men en upplevelse. Löpbandet är döden genom idioti. Lätt val!
/ tallhage
2010-11-09 kl 16:18
Ja, alltså löpband borde vara förbjudna!! Dels ur idioti-synpunkt men också ur miljösynpunkt.
Vi ses på Kärrtorp, Petra!!
/ Oskar
2010-11-09 kl 17:29
Jag tänker va i en egen grupp på elljusspåret med jumpapjucks…
/ Frida
2010-11-09 kl 17:41
Då hänger jag på dig i gympaskogruppen Frida, blir nog lite sen men hoppas hinna- mot tåget nu!
/ camillajakobsson
2010-11-09 kl 17:54
Skriv en kommentar!