Järla håller i söndagens vinterserie i Nyckelviksskogen, där bl.a. finalen i Mila By Night hölls våren 2009.
Plats: Ektorpsskolan, Nacka (se karta).
Övrig info: Startavgift 50 kr, för karta, omklädnad och dusch. Servering finns.
Kollektiv resväg: T-bana från T-Centralen mot Slussen gröna linjen 19 mot Hagsätra kl 09.21. Från Slussen buss 409 mot Duvnäs Utskog med avgång 09.32. Kliv av hållplats Skogalund ca 09.45. Gå ca 650 meter norrut till Ektorpsskolan, Nacka.
Arrangemangsinfo:
Start kl. 10.00-12.00
Karta skala 1:10 000.
Stämpling med SI-pinne vid start, mål och kontroller.
Banlängder:
Bana A – 8,1km
Bana B – 5,1km
Bana C – 3,7km
Bana D – 2,8km
Bana E – 1,7km
Säkerhetsinfo: Luffarligan föreskriver visselpipa och rekommenderar mobiltelefon.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
9 kommentarer (kommentera)
Är det någon som tänker åker ut trots snön eller bangar alla?
/ Sofia
2011-02-12 kl 17:22
Jag tror jag skall åka, men det beror på lite.
/ Björn B
2011-02-12 kl 17:41
Jag tänkte åka, siktar på 10.02 från Slussen.
/ Lena
2011-02-12 kl 17:41
jag bangar!
/ falken
2011-02-12 kl 20:00
Falken, en typisk bangare. Själv ska jag leta is runt skanstull!
/ Oskar
2011-02-13 kl 00:45
Jag åker skidor i Rudan
/ tallhage
2011-02-13 kl 01:27
Jag bangade visst också.
/ Björn B
2011-02-13 kl 10:44
ojoj jag med
/ Karin F
2011-02-13 kl 12:31
Jag sprang. Det var jättefint och skitjobbigt.
/ Stig
2011-02-13 kl 15:00
Skriv en kommentar!