
Plats: Östermalms IP
Ansvarig: Jonas Halai
Telefon: TBA
Pannlampsrave med utgångspunkt Östermalms IP.
På raven ligger fokus på att springa länge. Länge är i det här fallet någonstans mellan 60 och 120 minuter, beroende på vad man har lust med. Vi springer företrädesvis i obanad terräng, så orienteringsskor är att föredra. Fart är sekundärt i sammanhanget, så man fixar att hänga med även om man inte är dundersnabb.
Som alltid på våra träningar kan alla vara med oavsett kondition och motivation. Vanligtvis brukar vi dela upp oss i grupper efter löpförmåga.
Resväg: Tunnelbana avgår 18:02 från T-centralen mot Mörby Centrum. Framme vid Stadion (uppgång mot Musikhögskolan) 18:12.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
14 kommentarer (kommentera)
Mitt deltagande hänger på att få tag på barnvakt.
/ Aapo
2012-03-12 kl 18:43
Comeback!
/ Lukáš
2012-03-12 kl 19:23
Åh jag är så laddad inför ikväll!
/ Spin Doctor
2012-03-13 kl 10:42
Jag hinner inte :-(
/ Stuart
2012-03-13 kl 12:20
jag tänkte komma!
/ frida (falkenberg)
2012-03-13 kl 12:38
Om nån har en karta eller två, slit med dem…
Hänglås?
//j
/ Halai
2012-03-13 kl 13:45
Mitt hänglås var tyvärr 0,2 mm för litet. Men om någon har en wire kan det kanske gå.
/ Björn B
2012-03-13 kl 14:37
Kodlåset som jag fick av Emil(?) en gång var också för litet…
/ Oskar
2012-03-13 kl 14:48
Nej, det funkar om man bara vet hur man gör.
/ Björn B
2012-03-13 kl 14:52
Kodlåset funkar om man lirkar lite! Men eftersom varken du (Oskar), jag eller Emil ska dit ikväll så spelar det kanske ingen roll…
/ jerk
2012-03-13 kl 14:52
Kommer inte. Tråkigt.
/ Aapo
2012-03-13 kl 17:09
Schysst premiär för långpass-säsongen, hoppas att prinsessan uppskattade ljusshowen.
/ Camilla
2012-03-14 kl 08:43
Kan någon tala om för mig om attendinglistan och närvaron stämde?
/ Oskar
2012-03-16 kl 09:20
Alla på listan var där + Falkenbergs-Frida och Halai. Kanske ngn mer.
/ Björn B
2012-03-16 kl 10:40
Skriv en kommentar!