
Sista gympan för i år.
Under vinterhalvåret varvar vi våra utomhusträningar med cirkelträning inomhus. Starkare muskler i mage och rygg ger oss ett bättre löpsteg, balansträning stärker våra fotleder och stretch ökar vår rörlighet. Måndagsgympan skapar förutsättningar för starka skadefria kroppar och kan anpassas efter individens nivå.
Ta med:
Inomhusskor (jätteviktigt att inte ha utomhusskor)
Duschhandduk
Det finns ett dam- och ett herromklädningsrum där man kan lämna värdesaker.
Efteråt kan man basta och äta tacos på La Neta.
laddar karta - vänligen vänta...
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
7 kommentarer (kommentera)
Jag tar med min syster!
/ Lena Ö
2024-12-15 kl 21:44
Jag tar också med en ickemedlem!
/ Oskar
2024-12-16 kl 13:27
Mäktigt att Robertson fyller 100 ikväll!
/ jerk
2024-12-16 kl 15:45
Jag blir lite sen pga anledningar
/ Oskar
2024-12-16 kl 17:55
100, det var längesen vi var där Jerk.
/ Henrik Hellborg
2024-12-16 kl 21:16
Ja, det är 10 år sedan för min del.
Det känns ändå stort att ha gjort ett Century!
/ jerk
2024-12-16 kl 22:12
För Robertson är det dock ”bara ytterligare en hundring”.
/ Ågren
2024-12-17 kl 10:53
Skriv en kommentar!