Från och med nu har centrumok.se flyttat temporärt till centrumok.se.preview.binero.se temporärt tills vi även flyttar domännamnet till rätt webbhotell. Det kommer kanske vara lite konstigt i början, men snart funkar det nog som det ska!
Ser ni några konstigheter så är det bara att skriva en kommentar här och berätta vad som är skumt.
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
8 kommentarer (kommentera)
Jag fick detta fel när jag tryckte ladda in fler kommentarer:
Warning: ./cache/6d9bb5814b308ae86daf01ea84eaef57.spc is not writeable in /data/3/f/3ff065d3-660f-4a34-977d-4f429d22f396/centrumok.se/public_html/php/simplepie.inc on line 1779 Warning: ./cache/6d9bb5814b308ae86daf01ea84eaef57.spc is not writeable in /data/3/f/3ff065d3-660f-4a34-977d-4f429d22f396/centrumok.se/public_html/php/simplepie.inc on line 1779
/ jorrit
2013-05-21 kl 21:23
Jo jag vet. Det ska fixas. Verkar vara lite strul med en plugin..
/ Oskar
2013-05-21 kl 23:40
Nu ska simplepie-problemet vara fixat!!
/ Oskar
2013-05-22 kl 15:53
Verkar vara lite strul med iPhone märkte jag precis..
/ Oskar
2013-05-22 kl 18:37
Jag tycker Forumet har blivit lite otydligare på förstasidan, men det kanske bara är en barnsjukdom? (Svårt att se om det har kommit ngt nytt, och inga previews)
/ Björn B
2013-05-23 kl 23:22
wikin krånglar pratar om minnesproblem.
/ Karin F
2013-05-24 kl 09:06
Håller med Björn om att det är synd att forumet inte längre har förhandsvisning, men det går att hantera. Ett värre problem är att mobilversionen strular – titt som tätt kan jag inte öppna länkar alls, får bara fram förhandsvisning av vilka som kommer eller kommentaren. Ev fungerar det om man inte är inloggad, eller så var det bara en tillfällighet att jag kom in efter att ha loggat ut. Fler som drabbats? Är detta iphonestrulet som du menar Oskar?
/ Camilla
2013-05-30 kl 21:02
Camilla, precis, det är det som är iphone-strulet. Har faktiskt ingen aning om vad som är galet… ska försöka lista ut.
/ Oskar
2013-05-30 kl 21:09
Skriv en kommentar!