Från och med nu har centrumok.se flyttat temporärt till centrumok.se.preview.binero.se temporärt tills vi även flyttar domännamnet till rätt webbhotell. Det kommer kanske vara lite konstigt i början, men snart funkar det nog som det ska!
Ser ni några konstigheter så är det bara att skriva en kommentar här och berätta vad som är skumt.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
8 kommentarer (kommentera)
Jag fick detta fel när jag tryckte ladda in fler kommentarer:
Warning: ./cache/6d9bb5814b308ae86daf01ea84eaef57.spc is not writeable in /data/3/f/3ff065d3-660f-4a34-977d-4f429d22f396/centrumok.se/public_html/php/simplepie.inc on line 1779 Warning: ./cache/6d9bb5814b308ae86daf01ea84eaef57.spc is not writeable in /data/3/f/3ff065d3-660f-4a34-977d-4f429d22f396/centrumok.se/public_html/php/simplepie.inc on line 1779
/ jorrit
2013-05-21 kl 21:23
Jo jag vet. Det ska fixas. Verkar vara lite strul med en plugin..
/ Oskar
2013-05-21 kl 23:40
Nu ska simplepie-problemet vara fixat!!
/ Oskar
2013-05-22 kl 15:53
Verkar vara lite strul med iPhone märkte jag precis..
/ Oskar
2013-05-22 kl 18:37
Jag tycker Forumet har blivit lite otydligare på förstasidan, men det kanske bara är en barnsjukdom? (Svårt att se om det har kommit ngt nytt, och inga previews)
/ Björn B
2013-05-23 kl 23:22
wikin krånglar pratar om minnesproblem.
/ Karin F
2013-05-24 kl 09:06
Håller med Björn om att det är synd att forumet inte längre har förhandsvisning, men det går att hantera. Ett värre problem är att mobilversionen strular – titt som tätt kan jag inte öppna länkar alls, får bara fram förhandsvisning av vilka som kommer eller kommentaren. Ev fungerar det om man inte är inloggad, eller så var det bara en tillfällighet att jag kom in efter att ha loggat ut. Fler som drabbats? Är detta iphonestrulet som du menar Oskar?
/ Camilla
2013-05-30 kl 21:02
Camilla, precis, det är det som är iphone-strulet. Har faktiskt ingen aning om vad som är galet… ska försöka lista ut.
/ Oskar
2013-05-30 kl 21:09
Skriv en kommentar!