
Samling
Tävlingsarenan vid Brotorp, Skogsluffarnas klubbstuga
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med Tunnelbana till Bagarmossen eller Skarpnäck och promenad därifrån. Buss 161 stannar vid hållplats Letstigen, vilket ger kortast promenad.
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 27 juni.
OBS! Kom ihåg att anmäla dig till varje etapp!
Öppna banor finns till försäljning alla dagar mellan 17.00-19.00. Vi rekommenderar föranmälan.
Start
Fri minutstart mellan 17.30-19.30. Mål: Målet stänger 20:45 alla dagar. I huvudklasserna ger den sammanlagda tiden för alla tre etapperna ett totalresultat. Dag 1 och 3 är långdistans, och dag 2 är medeldistans. Det går också bra att delta på enstaka etapper.
Karta
Utsnitt ur Nackareservatet-Erstavik och Flaten. Skala 1:7 500 för HD45 och äldre. Skala 1:10 000 för övriga. Ekvidistans 5m. Kodsiffror tryckta på kartan bredvid kontrollnumren.
Service
Servering med både drycker, godsaker och mer matiga alternativ erbjuds. Dusch kommer inte erbjudas men ombytestält finns för de som önskar byta kläder innan och efter loppet.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
4 kommentarer (kommentera)
Jag kommer inte kunna springa tredje etappen, så om någon vill ha en H21-karta kommer det finnas en över
/ Erik Wessberg
2024-07-02 kl 16:07
Jag kan ev ta den Erik!
/ Ågren
2024-07-02 kl 18:37
Kul! Jag vet inte hur kinkiga de är med att byta deltagare. Om det inte går kan du ju springa i mitt namn.
/ Erik Wessberg
2024-07-02 kl 20:18
Tack, men det blev inget med det ändå. Sorry.
/ Ågren
2024-07-03 kl 18:18
Skriv en kommentar!