
Under vinterhalvåret varvar vi våra utomhusträningar med cirkelträning inomhus. Starkare muskler i mage och rygg ger oss ett bättre löpsteg, balansträning stärker våra fotleder och stretch ökar vår rörlighet. Måndagsgympan skapar förutsättningar för starka skadefria kroppar och kan anpassas efter individens nivå.
Ta med:
Inomhusskor (inga utomhusskor)
Duschhandduk
Det finns ett dam- och ett herromklädningsrum där man kan lämna värdesaker.
Efteråt kan man basta och äta tacos på La Neta.
laddar karta - vänligen vänta...
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
3 kommentarer (kommentera)
Panda på Vasagatan, mitt emot centralstation, efteråt? De verkar ha lite allt möjligt, tex Mapo tofu för 168 kr. Öppet till 21.
/ Henning Sköldvall
2025-03-16 kl 18:03
Jag tar med en +1 på gympan idag!
/ Rebecca Åquist
2025-03-17 kl 08:22
Jag är krasslig tyvärr!
/ Linnea Börjars
2025-03-17 kl 16:02
Skriv en kommentar!