
Vintersäsongens sista gympa!
Under vinterhalvåret varvar vi våra utomhusträningar med cirkelträning inomhus. Starkare muskler i mage och rygg ger oss ett bättre löpsteg, balansträning stärker våra fotleder och stretch ökar vår rörlighet. Måndagsgympan skapar förutsättningar för starka skadefria kroppar och kan anpassas efter individens nivå.
Ta med:
Inomhusskor (jätteviktigt att inte ha utomhusskor)
Duschhandduk
Det finns ett dam- och ett herromklädningsrum där man kan lämna värdesaker.
Efteråt kan man basta och äta tacos på La Neta.
laddar karta - vänligen vänta...
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
5 kommentarer (kommentera)
Blir det björkris i bastun?
/ Carolina Nealis
2025-02-25 kl 10:48
Åh nooooo insåg precis att jag inte kan komma :( snyft
/ Carolina Nealis
2025-02-25 kl 10:49
Om björken har slagit ut så lovar jag att det blir björkris i bastun!
/ Jonathan Svensson
2025-02-26 kl 09:10
Sista gympan för den här säsongen!
/ Jonathan Svensson
2025-03-24 kl 13:19
Jag tar med mig en +1 också
/ Jonathan Svensson
2025-03-24 kl 13:19
Skriv en kommentar!