
Det blir riktig nattorientering även denna tisdag: Ett valbart antal finfina slingor, i en annan del av den trevliga Lilljansskogen. Med reflexer ute och omklädningsrum.
Några av slingorna är lite enklare för att passa Gul och Violett grupp!
Medtag pannlampa, kompass, plastficka (A4).
Anmäl dej senast måndag!
OL-intervaller med kontrollplocks-anda. Vi varavar 6st olika OL-slingor som kan springas både framlänges och baklänges och flera gånger om. Man kan klocka sig och försöka springa samma slinga snabbare för att få upp bra fart i skogen.
De som vill ta det lugnare, kan välja att inte springa lika många slingor.
Start – och mål på samma plats. Förslagsvis delar vi upp oss och tar olika slingor vid start.
Gemensam uppvärmning till starten.
Info om slingorna:
Slinga 1: 1.6km, 3st kontroller, svart karaktär
Slinga 2: 1.7km, 4st kontroller, svart karaktär
Slinga 3: 1.4km, 3st kontroller, violett/gul och sprint karaktär
Slinga 4: 1.5km, 4st kontroller, violett/gul karaktär
Slinga 5: 2.0km, 4st kontroller, violett/gul och sprint karaktär
Slinga 6: 2.3km, 5st kontroller, svart karaktär
Skala 1:10 000 ekvidistans 5m
Länk till Livelox.
Nummer till vaktmästare: 073-9219007
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
10 kommentarer (kommentera)
Nu har vi lagt banor :)
/ Carolina Nealis
2025-03-13 kl 14:36
Missa inte detta! Anmälan senast måndag.
/ Per-Anders
2025-03-16 kl 22:10
Jättefint i skogen och torrt, men tänk på att diken och kärr kan vara rejält blöta!
Ca 2,5 km till start/mål, så ett tips är att ta cykel om en vill spara på benen.
/ Per-Anders
2025-03-18 kl 12:50
Jag behöver tyvärr prioritera bort det här ikväll =/
/ Jonathan Svensson
2025-03-18 kl 14:23
Efteråt väntar Livelox!
/ Per-Anders
2025-03-18 kl 14:41
Går det att ansluta vid starten?
/ Anna Rosell
2025-03-18 kl 15:52
Jag måste tyvärr också lämna sent återbud :(. Ha så kul i skogen!
/ Moa
2025-03-18 kl 16:23
Anna – det går bra, starten är vid spegeldammen vid stora skuggan, men tänk på att det inte är säkert att någon är där hela tiden. Vi kanske är där runt 18.30.
/ Joel Udd
2025-03-18 kl 16:39
Hinner tyvärr inte dyka upp ikväll… ha det så mysigt!
/ Rebecca Åquist
2025-03-18 kl 17:22
Aj då, jag måste också ställa in :(
/ Anna Rosell
2025-03-18 kl 17:36
Skriv en kommentar!