
Vårvinterns sista Skogstisdag, och det blir nattorientering även denna gång, i den mysiga Majroskogen som kan beskrivas som ett litet Södertörn mitt på Söder-om-Söder.
Denna träning blir det fokus på tempoväxlingar, med blandat längre sträckor där det ska gå fort, som sedan följs av kortare mer tekniska kontroller där man kan behöva sänka tempot.
Rösta i pollen vilken bana du vill springa senast måndag 24/3!
Antal som röstat: 14
Medtag pannlampa, kompass, plastficka (A4).
Nummer till vaktmästare: 076-8252365
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
12 kommentarer (kommentera)
För en som har missat all träning sen novembercupen: Visst är skogstisdagar vanlig teknikträning, eller är det grupplöpning?
/ Oskar Hermansson
2025-03-21 kl 21:09
Teknikträning. Löp- och teknikträning har bytt plats under vintern men jag har uppfattat det som att vi byter tillbaka snart.
/ Henning Sköldvall
2025-03-21 kl 21:16
Välkommen tillbaka Oskar, gå och anmäl dig till Tiomila :)
/ jorrit
2025-03-21 kl 22:13
Det stämmer att vi byter tillbaka till tekniktorsdagar efter denna träningen. Alltså fr.o.m. 3 april.
/ Joel Udd
2025-03-22 kl 11:59
Nu finns lite info om träningen. Glöm inte att anmäla i pollen vilken bana du vill springa!
Anmälan senast måndag!
/ Joel Udd
2025-03-22 kl 12:10
Jag tror banne mig jag är tillräckligt frisk för att ge mig på detta.
/ Oskar
2025-03-24 kl 13:03
Kontrollerna ute. Jättefint i skogen, det här vill ni inte missa! In och anmäl er!
/ Per-Anders
2025-03-24 kl 14:34
Eller nej, jag vågar inte än. Fan.
/ Oskar
2025-03-24 kl 20:53
Jag är inte anmäld, men dyker kanske upp ändå med förhoppningen att någon karta blir utan löpare. Om jag vågar.
/ DanïeL
2025-03-25 kl 17:04
@Daniel, Välkommen! Jag tror jag printade 15 kartor…
/ Per-Anders
2025-03-25 kl 17:43
Är på väg
/ Britta
2025-03-25 kl 18:01
Bra sprunget igårkväll, Centrum. Och nu finns Livelox!
/ Per-Anders
2025-03-26 kl 09:11
Skriv en kommentar!