
Dags för SkogsFettisdag och nattorientering! Blir det semlor även detta år…?
Vid närmare eftertanke så är den Violetta banan snarare Gul, bara så ni vet.
Kvällen till ära finns det en helt nysträngad Svart bana på ca 6 km (avkortningsbar) samt en Gul/Violett på ca 3,5 km. Och det sitter reflexer vid kontrollerna!
Anmälan
Senast måndag 3 mars. Ange i kommentarsfältet om du vill ha Gul/Violett bana, ange även om du önskar 1:7500. (Dom som inte skriver något får Svart 1:10000)
Medtag
Orienteringsskor, pannlampa, kompass och plastficka (A4).
Omklädning
I omklädningsrummet går det att låsa in sin väska samt duscha efteråt. Det är gemensamt omklädningsrum och duschar för damer och herrar, så vi byter om i omgångar.
laddar karta - vänligen vänta...
Nummer till vaktmästare: 073-921 90 07
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
13 kommentarer (kommentera)
Fetskogstisdag: bara var femte fetare höjdkurvan är kvar på kartan, brunbild extreme.
/ jorrit
2025-01-29 kl 10:31
Haha!
/ Oskar
2025-01-29 kl 14:17
Kolla! Nya TräK levererar!
/ Per-Anders
2025-02-21 kl 17:36
Om möjligt önskar jag svart 1:7500.
/ Petter Wikström
2025-02-28 kl 16:47
Svart för gamlingar. 7500
/ Annica Sundeby
2025-02-28 kl 19:32
Svart 7500 tack!
/ Britta
2025-03-01 kl 20:14
Violett tack! Det var min favorit som nybörjare, men finns ju tyvärr inte längre bland de öppna klasserna, så jag passar på! Och 1:7500 låter väl bekvämt i denna plottriga närskog.
/ Mattias Henriksson
2025-03-01 kl 22:57
Svart 7500, tack!
/ Mattias Robertson
2025-03-02 kl 23:33
Det kan vara så att det blir semlor efteråt… Isåfall, funkar vanliga semlor för alla?
/ Per-Anders
2025-03-03 kl 13:19
Ja, mums!
/ Henning Sköldvall
2025-03-03 kl 15:01
Glutenfri semla om det finns, tack!
/ Linnéa Granlund
2025-03-03 kl 21:32
Och efteråt blir det Livelox!
/ Per-Anders
2025-03-04 kl 10:59
Fett bra träning!
/ Mattias Henriksson
2025-03-05 kl 09:10
Skriv en kommentar!