UPPDATERING: Vi letar datum för en träff.
Vill du jobba med verksamhet för barn och ungdomar i Centrum? Kom och berätta, spåna och diskutera! Örjan samlar in tankar som kontaktperson från styrelsen.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
20 kommentarer (kommentera)
Nämen oj vad spännande!
/ Linnea Börjars
2018-08-23 kl 22:08
Om det känns bra med datumet gör vi om det till ett event!
/ Oskar
2018-08-23 kl 23:39
Intressant, tror jag kan
/ Joel B
2018-08-24 kl 08:37
Japp.
/ Aapo
2018-08-31 kl 13:00
Nu kan ni klicka i ”jag kommer”
/ Oskar
2018-08-31 kl 15:50
…och se lite utförligare info om hur ni tar er till möteslokalen.
/ Örjan A
2018-08-31 kl 18:53
19 personer har röstat att de är för en ungdomssektion men betyder attendinglistan att ingen vill vara med och utveckla den? Det krävs engagerade för att det ska bli något.
/ Oskar
2018-09-11 kl 20:31
Om det är så att folk inte kan men vill går det ju att skjuta på mötet lite.
/ Oskar
2018-09-12 kl 12:21
Jag är lite mötesintresserad, men är bortrest på onsdag.
/ jerk
2018-09-12 kl 12:39
Också bortrest tyvärr
/ tallhage
2018-09-12 kl 13:19
Det är typ ca sex personer som yttrat intresse för att komma. Om färre än tre (utöver mig) kan på onsdag hittar vi en ny tid!
/ Örjan A
2018-09-12 kl 14:45
Jag kan komma men ses gärna lite mer centralt (och då även tidigare om ni andra vill). Om flera är bortresta kan vi byta dag eller vecka
/ Samantha Ahlgren
2018-09-13 kl 10:08
Allt är förhandlingsbart!
/ Örjan A
2018-09-13 kl 11:34
Ursäkta men vad är mer centralt än Högdalstopparna? Jo det skulle väl vara uppe på en av dem, men det kanske kan va lite blåsigt…
/ Falken
2018-09-13 kl 11:37
Falken, tror det handlar om mer centralt i Fagersjö, typ Havsörnstorget.
/ Örjan A
2018-09-13 kl 11:56
Hej!
Jag vill gärna delta på mötet, hoppas att det inte är för sent att anmäla sig. /Lovisa
/ Lovisa Birath
2018-09-16 kl 23:13
Lovisa – trevligt! Vi behöver dock hitta en annan tid. Kan du maila mig på [orjan.ahnoff (a) gmail.com]?
/ Örjan A
2018-09-17 kl 07:32
Oj, vi har helt missat detta event. Vi i Lindholmsfamiljen är absolut intresserade av att jobba med en barn och ungdomssektion. Idéer har vi säkert också. Dock hinner vi inte komma och spåna idag.
/ jonaslindholm
2018-09-19 kl 17:12
Lindholms (och andra intresserade) – släng iväg ett mail till mig!
/ Örjan A
2018-09-19 kl 18:17
… så svarar jag med lite mer info.
/ Örjan A
2018-09-19 kl 18:18
Skriv en kommentar!