Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

Stafett-DM 7/9 (edit)

Det är lite tunt att vi inte lyckats skrapa ihop fler lag. Men med alla nya grymma medlemmar tar vi höjd för nästa år!

Startlistor i årets Stafett-DM:
H21 med start kl 10.00
1 Jakob Larsen
2 Joel Berring
3 Fredrik Holmström
4 Oskar Karlin

Ö17 med start kl 11.00
1 Jonas Nylund
2 Karin Fägerlind
3 Mette Petersson

Aija Sadurskis springer Öppen bana och har fri starttid!

Inlagd: 26 juli 2008, 19:56
Ändrad: 07 september 2008, 16:45


32 kommentarer (kommentera)

  • Jag kommer hem 05.45 eller ngt sånt från fjällen samma morgon och är jävligt taggad på att vara med!! Rakt hem och byta om!

    / Oskar
    2008-08-15 kl 02:06

  • jag är råpeppad. antingen på D21, men kanske egentligen ännu mer på en av de röda eller violetta sträckorna i Ö17 eller Ö16.
    Är det några andra mer eller mindre nybörjare som vill vara med? (i öppna klasser kan man blanda könen.)

    / Karin F
    2008-08-15 kl 08:41

  • jag är pepp också

    / soso
    2008-08-15 kl 11:06

  • Jag är med!!

    / Jonas
    2008-08-15 kl 17:18

  • Jag har dumt nog lovat bort mig till ett jävla fiske i Åre. Ända trösten är att vi antagligen åker förbi Lundhags och köper billiga prylar…..

    / thufvan
    2008-08-18 kl 08:15

  • Verkar som thufvan skall till åre. Så kanske inget H120 lag. Då springer jag gärna H21.

    / Jonas
    2008-08-21 kl 16:23

  • jag och kristofer ingår gärna i ett rött-rött-violett-lag om nån är på?

    / Karin F
    2008-08-24 kl 13:46

  • Aj, aj, aj. Jag är på Västkusten den 7e, så ingen budkavle för mig!

    / Kristoffer
    2008-08-25 kl 20:31

  • Om vi får med en kille till (Mattias H? Peter H? Pete?) så skulle vi teoretiskt sätt få ihop två H21-lag och ett D21-lag. Alt. så kör vi något öppet lag istället för D21 eller om inte alla killar vill springa H21 så kan vi även göra några mixade varianter.

    Anmälan måste vara inne senast torsdag så det vore kanon om ni som vill vara med skriver en rad och berättar vilken/vilka klasser ni helst vill springa och om det är något ni absolut inte kan tänka er. Antingen här på forumet eller till min emailadress:
    mette.petersson snabela gmail.com

    / Mette P
    2008-08-26 kl 11:16

  • Herrstafetten är 4 sträckor så vi behöver 2 killar till.

    / Fredrik
    2008-08-26 kl 11:33

  • Ouch – då var jag lite förvirrad. Två killar till alt. ett H21-lag och ett mixat lag kanske? Sofia ska operera foten så hennes deltagande kan vara lite tveksamt och då kan jag och Karin ingå i ett mix-lag.

    / Mette P
    2008-08-26 kl 11:36

  • Jag är på de sju haven och kan inte stafetta.

    / Peter H
    2008-08-26 kl 14:14

  • Jag springer gärna H21 som sagt. Jag räknar kallt med att foten är ok.

    / Jonas
    2008-08-26 kl 17:22

  • Jag är på i H21-laget, grymt peppad. Är det fullt?

    / Jakob L
    2008-08-26 kl 19:54

  • Vi skulle kunna göra såhär:
    anmäl ett H21 och ett mixlag Ö17.

    En snubbe offrar sig till mixlaget, där även Sofia och Mette ingår. Jag springer Lidingös testlopp och struntar i detta, om jag inte kallas in som reserv till exempel om Sofias fot inte läkt. På så sätt har vi reserv till båda lagen. blir en snubbe sjuk kommer jag in, mixlaget blir ett damlag och herren i mixen går in i herrlaget. Jag tycker det är den bästa lösningen, folk har haft gott om tid att anmäla intresse här, tjata kan vi göra till 25-manna :)

    / Karin F
    2008-08-27 kl 13:23

  • Jag håller på Karins förslag!

    / Fredrik
    2008-08-27 kl 13:34

  • Karin – du är en klippa (även om jag hade tyckt det var roligt om du hade ingått i ett D21-lag)! Ledsen att jag inte har haft mer tid att rodda med detta – lovar att ta nya tag inför 25-manna. Jag anmäler lagen bums! Någon av killarna som frivilligt känner för att offra sig för mix-laget? Vet inte om vi behöver ange laguppställning vid anmälan (den görs inte via klubben online utan via mail). Annars får vi väl avgöra det genom nån härlig tävling på nästa träning. :-)

    / Mette P
    2008-08-27 kl 14:04

  • Laguppställning kan säkert lämnas in tävlingsdagen. Jag är med på en ”amerkansk uttagning” nästa vecka. Men hur gör vi med fjällgubben? Det kanske skall utses en UK i klubben.

    / Jonas
    2008-08-27 kl 16:44

  • Jag springer gärna med tjejerna, om ni vill ha med mig? Gärna första om det är ok. Foten bättre och löpning på väg till helgen.

    / Jonas
    2008-08-28 kl 13:13

  • Jag kommer inte kunna springa inte ens gå runt. Lycka till dudies!

    / soso
    2008-08-29 kl 12:55

  • Jag direktanmäler mig på plats till en av de öppna, individuella klasserna.

    / Aija
    2008-08-29 kl 20:37

  • Vad är status här? Får jag springa i något lag? Någon som vet?

    / Jakob L
    2008-09-01 kl 17:46

  • H21-laget utan inbördes rangordning eller sträckutdelning: Oskar, Fredrik, Joel och Jakob.

    Jonas, Karin och Mette springer mixklass och Aija kör öppen bana på plats.

    Allt är anmält och klart!

    Ciao från Makedonien!

    / Mette P
    2008-09-01 kl 21:16

  • Jonas – såg i Natt-DM-kommentarerna att du kör bil ut på söndag. Jag bokar gärna en plats i den!

    / Mette P
    2008-09-05 kl 08:54

  • ja, jag åker också gärna bil om det finns plats:)

    / karin
    2008-09-05 kl 10:05

  • Hur är det med plats i bil? Är det annars någon som har kollat bussarna mot Vaxholm?

    / Aija
    2008-09-05 kl 14:20

  • Mette Karin och Aija har bokat plats till söndagens kavle. Hampus åker med så nu full bil. Återkommer om avresetid. Nylund

    / Jonas
    2008-09-05 kl 18:06

  • Det här är den kommunala färdvägen som finns, dessutom är det den tidigaste avgången:

    08:05 Tekniska högskolan buss 670 mot Vaxholm, kommer till Eriksövägen ca 08:39.

    Vid Eriksövägen byter du till buss 681 mot Kulla vägskäl. Den går från Eriksövägen ca 08:52.
    Du är framme vid Bogesunds gård 08:59.

    Men då är jag inte säker på att det är Bogesunds Gård vi ska av vid …

    / Fredrik
    2008-09-06 kl 10:05

  • Jonas kör bil från Sveavägen 122 ”Korsningen surbrunnsgatan” ca 09.30. Är på bröllop ikväll ring mig i morgon vid förhinder och förseningar. Nylund

    / Jonas
    2008-09-06 kl 13:08

  • Busshållsplatsen bör heta Ellboda.

    / Jonas
    2008-09-06 kl 13:09

  • Fint, Jonas, då ses vi 9.30 i morgon.

    / Aija
    2008-09-06 kl 18:13

  • FAN VA KUL DET VAR IDAG!!!!!!!

    / Oskar
    2008-09-07 kl 17:48

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Thursday 25 June

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Camilla Jakobsson
  • Mattias Ågren
  • Gro Dahlbom
  • Mattias Robertson
  • Therese Bergstedt
  • Elin Thyr
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Erik Wessberg
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Johanna Bergmark
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Ester Kortekaas
  • Anton Karlsson

Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 25

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …

Läs mer

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 10

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 9

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 7

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet