Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

Stafett-DM 7/9 (edit)

Det är lite tunt att vi inte lyckats skrapa ihop fler lag. Men med alla nya grymma medlemmar tar vi höjd för nästa år!

Startlistor i årets Stafett-DM:
H21 med start kl 10.00
1 Jakob Larsen
2 Joel Berring
3 Fredrik Holmström
4 Oskar Karlin

Ö17 med start kl 11.00
1 Jonas Nylund
2 Karin Fägerlind
3 Mette Petersson

Aija Sadurskis springer Öppen bana och har fri starttid!

Inlagd: 26 juli 2008, 19:56
Ändrad: 07 september 2008, 16:45


32 kommentarer (kommentera)

  • Jag kommer hem 05.45 eller ngt sånt från fjällen samma morgon och är jävligt taggad på att vara med!! Rakt hem och byta om!

    / Oskar
    2008-08-15 kl 02:06

  • jag är råpeppad. antingen på D21, men kanske egentligen ännu mer på en av de röda eller violetta sträckorna i Ö17 eller Ö16.
    Är det några andra mer eller mindre nybörjare som vill vara med? (i öppna klasser kan man blanda könen.)

    / Karin F
    2008-08-15 kl 08:41

  • jag är pepp också

    / soso
    2008-08-15 kl 11:06

  • Jag är med!!

    / Jonas
    2008-08-15 kl 17:18

  • Jag har dumt nog lovat bort mig till ett jävla fiske i Åre. Ända trösten är att vi antagligen åker förbi Lundhags och köper billiga prylar…..

    / thufvan
    2008-08-18 kl 08:15

  • Verkar som thufvan skall till åre. Så kanske inget H120 lag. Då springer jag gärna H21.

    / Jonas
    2008-08-21 kl 16:23

  • jag och kristofer ingår gärna i ett rött-rött-violett-lag om nån är på?

    / Karin F
    2008-08-24 kl 13:46

  • Aj, aj, aj. Jag är på Västkusten den 7e, så ingen budkavle för mig!

    / Kristoffer
    2008-08-25 kl 20:31

  • Om vi får med en kille till (Mattias H? Peter H? Pete?) så skulle vi teoretiskt sätt få ihop två H21-lag och ett D21-lag. Alt. så kör vi något öppet lag istället för D21 eller om inte alla killar vill springa H21 så kan vi även göra några mixade varianter.

    Anmälan måste vara inne senast torsdag så det vore kanon om ni som vill vara med skriver en rad och berättar vilken/vilka klasser ni helst vill springa och om det är något ni absolut inte kan tänka er. Antingen här på forumet eller till min emailadress:
    mette.petersson snabela gmail.com

    / Mette P
    2008-08-26 kl 11:16

  • Herrstafetten är 4 sträckor så vi behöver 2 killar till.

    / Fredrik
    2008-08-26 kl 11:33

  • Ouch – då var jag lite förvirrad. Två killar till alt. ett H21-lag och ett mixat lag kanske? Sofia ska operera foten så hennes deltagande kan vara lite tveksamt och då kan jag och Karin ingå i ett mix-lag.

    / Mette P
    2008-08-26 kl 11:36

  • Jag är på de sju haven och kan inte stafetta.

    / Peter H
    2008-08-26 kl 14:14

  • Jag springer gärna H21 som sagt. Jag räknar kallt med att foten är ok.

    / Jonas
    2008-08-26 kl 17:22

  • Jag är på i H21-laget, grymt peppad. Är det fullt?

    / Jakob L
    2008-08-26 kl 19:54

  • Vi skulle kunna göra såhär:
    anmäl ett H21 och ett mixlag Ö17.

    En snubbe offrar sig till mixlaget, där även Sofia och Mette ingår. Jag springer Lidingös testlopp och struntar i detta, om jag inte kallas in som reserv till exempel om Sofias fot inte läkt. På så sätt har vi reserv till båda lagen. blir en snubbe sjuk kommer jag in, mixlaget blir ett damlag och herren i mixen går in i herrlaget. Jag tycker det är den bästa lösningen, folk har haft gott om tid att anmäla intresse här, tjata kan vi göra till 25-manna :)

    / Karin F
    2008-08-27 kl 13:23

  • Jag håller på Karins förslag!

    / Fredrik
    2008-08-27 kl 13:34

  • Karin – du är en klippa (även om jag hade tyckt det var roligt om du hade ingått i ett D21-lag)! Ledsen att jag inte har haft mer tid att rodda med detta – lovar att ta nya tag inför 25-manna. Jag anmäler lagen bums! Någon av killarna som frivilligt känner för att offra sig för mix-laget? Vet inte om vi behöver ange laguppställning vid anmälan (den görs inte via klubben online utan via mail). Annars får vi väl avgöra det genom nån härlig tävling på nästa träning. :-)

    / Mette P
    2008-08-27 kl 14:04

  • Laguppställning kan säkert lämnas in tävlingsdagen. Jag är med på en ”amerkansk uttagning” nästa vecka. Men hur gör vi med fjällgubben? Det kanske skall utses en UK i klubben.

    / Jonas
    2008-08-27 kl 16:44

  • Jag springer gärna med tjejerna, om ni vill ha med mig? Gärna första om det är ok. Foten bättre och löpning på väg till helgen.

    / Jonas
    2008-08-28 kl 13:13

  • Jag kommer inte kunna springa inte ens gå runt. Lycka till dudies!

    / soso
    2008-08-29 kl 12:55

  • Jag direktanmäler mig på plats till en av de öppna, individuella klasserna.

    / Aija
    2008-08-29 kl 20:37

  • Vad är status här? Får jag springa i något lag? Någon som vet?

    / Jakob L
    2008-09-01 kl 17:46

  • H21-laget utan inbördes rangordning eller sträckutdelning: Oskar, Fredrik, Joel och Jakob.

    Jonas, Karin och Mette springer mixklass och Aija kör öppen bana på plats.

    Allt är anmält och klart!

    Ciao från Makedonien!

    / Mette P
    2008-09-01 kl 21:16

  • Jonas – såg i Natt-DM-kommentarerna att du kör bil ut på söndag. Jag bokar gärna en plats i den!

    / Mette P
    2008-09-05 kl 08:54

  • ja, jag åker också gärna bil om det finns plats:)

    / karin
    2008-09-05 kl 10:05

  • Hur är det med plats i bil? Är det annars någon som har kollat bussarna mot Vaxholm?

    / Aija
    2008-09-05 kl 14:20

  • Mette Karin och Aija har bokat plats till söndagens kavle. Hampus åker med så nu full bil. Återkommer om avresetid. Nylund

    / Jonas
    2008-09-05 kl 18:06

  • Det här är den kommunala färdvägen som finns, dessutom är det den tidigaste avgången:

    08:05 Tekniska högskolan buss 670 mot Vaxholm, kommer till Eriksövägen ca 08:39.

    Vid Eriksövägen byter du till buss 681 mot Kulla vägskäl. Den går från Eriksövägen ca 08:52.
    Du är framme vid Bogesunds gård 08:59.

    Men då är jag inte säker på att det är Bogesunds Gård vi ska av vid …

    / Fredrik
    2008-09-06 kl 10:05

  • Jonas kör bil från Sveavägen 122 ”Korsningen surbrunnsgatan” ca 09.30. Är på bröllop ikväll ring mig i morgon vid förhinder och förseningar. Nylund

    / Jonas
    2008-09-06 kl 13:08

  • Busshållsplatsen bör heta Ellboda.

    / Jonas
    2008-09-06 kl 13:09

  • Fint, Jonas, då ses vi 9.30 i morgon.

    / Aija
    2008-09-06 kl 18:13

  • FAN VA KUL DET VAR IDAG!!!!!!!

    / Oskar
    2008-09-07 kl 17:48

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

  • Ågren i Kotka-Jukola 2026

    Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?

  • Johanna Bergmark i Kotka-Jukola 2026

    Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.

  • Andreas Lundsten i Tekniktorsdag: OL-intervaller i Ma...

    Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!

  • Agnes i Kotka-Jukola 2026

    Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.

  • Oskar i Kotka-Jukola 2026

    Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.

NÄRMAST PÅ GÅNG

Tuesday 9 June

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand
  • Magnus Karlsson
  • Arnau Requena
  • Erik Wessberg
  • Alexander Garin Folkegård
  • Karin Hagwall
  • Nina Wertholz

Fystisdag i Kärrtorp: Summer 3000!!! 9

Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.

Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …

Läs mer

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Lena Öhman
  • Mattias Robertson
  • Henning Sköldvall
  • Johanna Löfvenius
  • Britta Alstad
  • Marcos Vicente Herranz
  • Johan Dahlin
  • Mattias Joëlson

11/6: Tekniktorsdag: OL-intervaller i Majroskogen 9

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Moa Kjellstrand
  • Samuel Svensson
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Jorrit Boekel
  • Fredrik Nylund
  • Henning Sköldvall
  • Joel Udd
  • Jon Lindmark
  • Agnes Thor
  • Simon Bohman
  • Andreas Lundsten
  • Jonathan Svensson
  • Erik Wessberg
  • Ines Lindholm
  • Johan Dahlin
  • Cecilia Lundbäck
  • Linnéa Granlund
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin

13/6: Kotka-Jukola 2026 21

  • Deltagare
  • Martin Lerjen

21/6: Idreveckan 1

  • Deltagare
  • Malin Sundeby
  • Marcos Vicente Herranz
  • Johan Dahlin
  • Johanna Bergmark

25/6: Tekniktorsdag + terminsavslutning + fika i Hammarby sjöstad 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad

29/6: Trekvällars 1 medel 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad

30/6: Trekvällars 2 lång 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad

1/7: Trekvällars 3 medel 2

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage

3/7: KĀPA 2026 1

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 3

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • 0 Deltagare

15/7: Skärgårdssprinten 0

  • Deltagare
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 13

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 7

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 1

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet