Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

28/10 Tisdagsträning: återbesök på KM-mark

Dags att plocka in kontrollerna från KM. Alltså ett kärt återbesök på Enebybergs IP, dock denna gång med pannlampa. Vi joggar runt skogen i luuuuuuugn takt och plockar in kontrollerna från i söndags. Antar att det kommer bli en hel del ”shit det var precis här jag sprang fel” osv.

Alla som åker kollektivt från stan kan ju ses på Slussen kl 17:30. Det går ett tåg 17:34 mot mörby. Byte vid Danderyds Sjukhus till buss 604H. Hoppa av på Fenixvägen 18.10 så vi är väl framme på EIP 18.20. Så ni som kommer från annat håll, var där då!

Jag hoppar på tåget på Universitetet.

Inlagd: 15 september 2008, 22:38
Ändrad: 26 oktober 2008, 21:29


24 kommentarer (kommentera)

  • Räknar me å va me, har åtminstone laddat pannlampan, får troligen även med mig min O-ringen-parhäst David (medlem 121)…

    Vi ses!

    / bringert
    2008-10-21 kl 23:59

  • Skall tejpa foten och se vad den går för.

    / Jakob L
    2008-10-26 kl 22:12

  • Jag vill vara med!
    Ses imorgon.

    / Eva
    2008-10-27 kl 09:58

  • Jag kommer men sjukgymnasten har ordinerat elljusspår för mig. Diagnos: gubbvader light. Orsak: jag är för jävla lång.

    / Frida
    2008-10-27 kl 10:16

  • Inga tåhäv?

    / Fredrik
    2008-10-27 kl 10:30

  • Frida, att du var lång, var det någon news eller?

    / Oskar
    2008-10-27 kl 10:46

  • Nyheten var väl snarare att min längd sabbar mina vader. Den och min ålder tydligen. Det första sjukgymnasten sa var: ”Ja, Frida, du är för gammal helt enkelt.” Jag som är ung som en dag!!

    Det blir excentriska häv men i små portioner. Så du får sällskap på plankan och i tristessen Fredrik…

    / Frida
    2008-10-27 kl 14:03

  • Ha ha, oj oj, gammal! Den är bra. Har iofs hört att kroppen börjar degenererar efter 20. Men att det går utför så snabbt har jag inte förstått. Undrar om det var därför min sjukgymnast började prata om testamenten?

    / Fredrik
    2008-10-27 kl 15:23

  • Jag kanske kommer. Hur länge kör vi? Jag måste träna långt i skog nu för att överhuvudtaget överleva Höstlunken.

    Är det samma omklädningsrum (om jag skulle komma tidigare)?

    / Daniel L
    2008-10-27 kl 18:37

  • Tråk-David bangar =( Har själv bestämt mig för att ta en runda i mina nya hemtrakter med en icke-orienterande (triatlet-)kompis istället för Enebyberg. Får skjuta på pannlampspremiären ett tag till…

    PS.
    Om nån mer än jag e sugen på långdistanspatrull i min forna hemstad Uddevalla näst-nästa helg kan jag varmt rekommendera Silvatrofén: http://silva08.uok.se/

    Kommer själv springa Motion 8 med en gammal bollsportsnördig vän från gymnasietiden och delta i moderklubbens årliga ÖL-OL på kvällen:

    2 okt 2008 kl. 20.23 skrev Surmossen:

    Surmossen vaknar..
    och kallar till årlig stämma.

    vi samlas efter trofén, lördagen den 8 november vid klubbstugan. Tid 17.30

    Utrustningslista: varmakläder, vintersovsäck, öl och brännevin.

    Anmälan snarast till surmossen@gmail.com.

    //surmossen

    Självklart är alla Centrumare som ev. antar utmaningen att besöka västkusten denna helg varmt välkomna att delta även på kvällen. Åker själv X2000 redan kl. 10.10 på fredagen…

    Hörs & syns!

    /K

    / bringert
    2008-10-27 kl 23:19

  • Lennartsson, vi kan tävla i tid om du vill, jag är lätt med på att vara ute i två h om så behövs, så ge dig inte av ut före mig!!

    PS. mitt batteri räcker iofs kanske inte två timmar, men kanske!

    / Oskar
    2008-10-27 kl 23:25

  • FÖRRESTEN, vad är det här för dålig uppslutning?

    / Oskar
    2008-10-27 kl 23:30

  • Jag spelade badminton ikväll så nu måste jag ta det lugnt för att inte få fibula.
    Men Jakob Larsen har ju klonat sig så det blir nog bra ändå.

    / Mattias
    2008-10-28 kl 00:10

  • Om någon har en extraklocka att låna ut så får ni gärna ta med den eftersom farsan holmberg tog tillbaka sin och jag ska kuta ensammen i elljuspåret… :(

    / Frida
    2008-10-28 kl 00:17

  • Oskar: Jag funderade på att kanske för-jogga en stund före samlingen så jag får den rätta höstlunkskänslan i kroppen, och sen springa med i gänget så jag får lite social klubbgemenskap efteråt. Bastu med mera.

    Men om du verkligen insisterar kan jag vänta in min patrullmedlem.

    Mitt batteri räcker nog inte heller, men vad gör det – Mette bevisade ju en gång för alla att man inte alls behöver pannlampa för att springa nattorientering!

    PS Jag kollade fjolårets höstlunksresultat, de vann H21 på 1:59.

    / Daniel L
    2008-10-28 kl 00:53

  • Det är lugnt hörni. Jag ställer mig på högsta toppen och låter strålkastaren svepa över skogen. Så kan ni ränna runt och samla in kotrollerna där nere.

    Frida–>Du kan låna min vanliga, men pulsen får du räkna ut själv.

    / Fredrik
    2008-10-28 kl 06:55

  • Jag vill byta pulsband med någon idag! För att se om det är fel på bandet, min klocka eller min kropp?

    / Oskar
    2008-10-28 kl 07:32

  • Köp ett nytt batteri först! Den mest elementära felsökningen …

    / Fredrik
    2008-10-28 kl 07:35

  • Det har jag redan gjort

    / Oskar
    2008-10-28 kl 07:39

  • Vars ä brudarna då?
    Blir tomt i omklädningsrummet idag… :(

    / Frida
    2008-10-28 kl 12:49

  • Whut?
    Fredrika är anmäld, ska springa och plocka in D21 idag!

    / Fredrik
    2008-10-28 kl 13:16

  • Du får hänga med oss grabbiga grabbar. Vi får duscha i skift och basta ihop åtminstone

    / Oskar
    2008-10-28 kl 14:56

  • Tyvärr kommer jag inte alls att hinna till träningen. Trist, jag som hade laddat för ett långt mörkt skogspass+bastu.

    Hoppas ni får kul.

    / Daniel L
    2008-10-28 kl 18:05

  • ps. var höll alla hus ikväll?

    / Oskar
    2008-10-29 kl 00:10

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Thursday 25 June

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Camilla Jakobsson
  • Gro Dahlbom
  • Therese Bergstedt
  • Elin Thyr
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Johanna Bergmark
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Anton Karlsson

Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 22

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …

Läs mer

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 9

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 8

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 6

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet