
Fysjympapasset är tillbaka, mer intensivt, lite jobbigare, lite roligare
I kväll kommer jag att sätta visselpipan i munnen och blanda kortare intervaller med en diverse löp och stryrkeövningar. Eftersom det är kallt ute ska jag försöka hålla upp tempot mellan övningarna. Om man inte orkar med tempot eller alla övningar får man stå över en runda och vila upp sig lite, det är helt OK!
Alla som vill ha betonghäck till helgen är som sagt välkomna.
Sätt vanliga löparskor på fötterna!
Ågren: Det var ny information om upphämtning! Jag hade dessutom skrivit fel tid för färjan ovanför, men jag ändrade nu för att undvika förvirring.
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Personen behöver vara på plats och hämta biljetterna senast 15.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
20 kommentarer (kommentera)
KAn någon förklara vad detta är? Friskis utomhus?
/ Jakob L
2009-11-16 kl 22:16
Äntligen lite styrkegympa!
/ Kristoffer
2009-11-16 kl 22:18
Jag kommer om jag överlevt Mila!
/ Soso
2009-11-16 kl 22:31
Det är vad du behöver för att bli (ännu) snabbare i skogen Jakob!
/ Fredrik
2009-11-17 kl 14:52
vi borde ha en såndär ”like”-knapp.
/ Josefina
2009-11-19 kl 10:29
Word Josefina!
/ Mette
2009-11-19 kl 10:59
Josefina, skulle aldrig funka, det är ju like på allt!!!
/ Oskar
2009-11-19 kl 11:22
Ingen bild till detta event?
Skulle gärna komma förresten, men har tyvärr lovat bort mig. Jag måste bli lite bättre på att komma loss på torsdagarna.
/ Björn B
2009-11-19 kl 14:42
ok. jag gillar iaf att visselpipan är tillbaka.
/ Josefina
2009-11-19 kl 15:26
om visselpipan är med då är jag också med!
/ Oskar
2009-11-19 kl 16:33
Faaan va surt det är att inte vara frisk. Inte ens kak-mumsande och hostmedicin med morfin i hjälper. Jag får gå in på kontrakurs och vältra mig i twar-mannens gamla inlägg. :-(
/ Mette
2009-11-19 kl 16:51
Men Mette!!! Nu rusar ju Oskar ifrån dig!!
/ Kristoffer
2009-11-19 kl 16:52
Påminn mig inte Kristoffer. Det skär som knivar i mitt rossliga bröst. Jag vill inget hellre än att få betongröv till helgen!!!
/ Mette
2009-11-19 kl 17:06
Det var länge sen TWAR mannen yttrade sig på Kontrakurs! Kan det vara så att han inte har TWAR längre, och att solskensagor inte säljer lösnummer?
/ Jakob L
2009-11-19 kl 17:31
TWAR-mannen har fortfarande ont i halsen. Enda skillnaden mot förr är att han skiter i det. Antingen går det bra eller så har vi ännu ett fall av orienteringsdöden snart.
/ Oskar
2009-11-19 kl 18:02
När stänger Jesses?
/ Peter H
2009-11-19 kl 18:25
Jesses stänger när vi går därifrån!
/ Oskar
2009-11-19 kl 18:49
fan, fastnade i skolan.
/ Julia
2009-11-19 kl 19:12
Trodde jag skulle vara frisk idag men icke. Sorry oxå för sen avanmälan, men ”the internets” var trasigt.
/ Magnus Gr
2009-11-19 kl 22:48
Tack fredrik för det tuffa träningspasset. Mina ben värker. Hoppas jag klarar stiga upp imorgon.
/ Magnus Gustafsson
2009-11-19 kl 23:20
Skriv en kommentar!