
December, kallt, mörkt och fuktigt. Perfekt väder för att gjuta.
Efter ett uppvärmningsvarv på el-ljusspåret ska vi springa lite snabbare. Intervaller på bana kommer att varvas med intervaller på el-ljusspåret.
På banan ska det går riktigt fort och i spåret ska ni försöka hitta ett tempo som är högt men jämnt!
I kväll handlar det inte bara om att bli trött utan också att försöka förstå hur snabbt snabbt är och att lära sig hitta tempo efter förmåga.
Vi avslutar med lite spänstövningar för att ni inte ska gå lottlösa in i helgen.
Som vanligt kan alla oavsett kondition vara med på detta pass. Ni anpassar själva farten efter er förmåga!
Vanliga löpskor på fötterna och en klocka på armen.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
21 kommentarer (kommentera)
Dubbla Mette. Betyder det house of pain x 2?
/ Magnus Gustafsson
2009-11-24 kl 22:09
You bet! Alla övningar blir x2! Jippi!!!
/ Mette
2009-11-24 kl 23:24
Det känns som Fredrik med bilder försöker ta betonghäcken till en ny nivå, dislike.
/ Henrik
2009-11-27 kl 17:16
/ Karin F
2009-11-28 kl 11:21
/ Karin F
2009-11-28 kl 11:23
Haha…..roliga minnen dök plötsligt upp, ”Betongbarn” var ju en gammal Rotan Röjjers-hit när det begav sig, fast i Strebersversion (inte för att det är nån större skillnad):
/ DanïeL
2009-11-28 kl 17:16
Är detta kvällen då Mette går om Oskar på Total-toppen?
/ Fredrik
2009-12-02 kl 11:17
Hallå. Jag har väl inte skrämt bort er med tidigare betongpass?
/ Fredrik
2009-12-02 kl 21:42
Inte bortskrämd. Skulle gärna komma men arbete och resor har gjort att min placering på närvarotoppen rasat betänkligt. Det ska snart bli ändring på det.
/ Stig
2009-12-02 kl 21:51
Njae, jag tror det är några pinnhål upp till Oskar fortfarande. Men jag ska göra mitt bästa för att komma ikapp! Ser dock mörkt ut nästa vecka på den fronten. :-(
/ Mette
2009-12-03 kl 08:47
@Fredrik nej nej dina betongpass är riktigt goa! Mkt i skolan just nu bara! Att träna nu är lyx!
/ Kattis S
2009-12-03 kl 08:55
Har Julfest ikväll med jobbet. Så kan tyvärr inte komma.
/ Magnus Gustafsson
2009-12-03 kl 12:41
fääk måste banga ur…
/ tallhage
2009-12-03 kl 16:36
Idag borde det heta FRYStorsdag istället för fystorsdag… Brrr.
/ Mette
2009-12-03 kl 16:52
tack för en vidrigt jobbig träning :)
/ Karin F
2009-12-03 kl 21:18
Jag känner betongformen stelna…
/ Mette
2009-12-03 kl 22:35
Tack för betongen!
/ Magnus B
2009-12-03 kl 22:44
Svettpasset, YES!!!
/ Soso
2009-12-03 kl 23:50
Ja jävlar, idag satte det sig rejält….
/ Fredrik
2009-12-05 kl 11:07
Jo, tack!
/ Björn B
2009-12-05 kl 12:18
Tur jag avbröt i tid när jag kände träningsverken komma redan under själva träningspasset… Hoppas att jag kan gå i morgon i alla fall!
/ Mattias
2009-12-05 kl 18:27
Skriv en kommentar!