Snygg terräng enligt Pierre. Soffan tog en bronspeng och Hellborg bröt ny mark med stabila 3 timmar och 45 minuter lång orientering. Nytt Centrumrekord!! Ibland går det galet, och då kan det gå riktigt gälet!
D21, 6610 m, 11 deltagare 1 Anke Xylander Söders SOL 58:02 8:46 3 Sofia Andersson 1:05:09 +7:07 9:51 H21, 10110 m, 15 deltagare 1 Pontus Johansson Växjö OK 1:15:55 7:30 5 Pierre Schamberger 1:21:40 +5:45 8:04 6 Kristoffer Edshage 1:21:51 +5:56 8:05 8 Emil Tallhage 1:35:36 +19:41 9:27 13 Mattias Henriksson 2:03:42 +47:47 12:14 H21 Kort, 8110 m, 4 startande deltagare 1 Markus Fredlund Tullinge SK 58:30 7:12 2 Henrik Hellborg 3:45:21 +2:46:51 27:47 Öppen motion 5, 3600 m, 34 deltagare 1 Lena Höjlind IFK Moras OK 37:22 10:22 24 Anna Kerstin Adersson 1:04:16 +26:54 17:51 Öppen motion 7, 2910 m, 43 deltagare 1 Per Forsgren T-M OK 21:05 7:14 19 Olof Heden 36:55 +15:50 12:41 Öppen motion 8, 4360 m, 66 deltagare 1 Fredrik Edén OK Kåre 25:39 5:52 22 Fredrik Holmström 42:04 +16:25 9:38
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
5 kommentarer (kommentera)
Ha ha, vad ska man säga… TVÅ långpass till priset av ett! Jag passade på att hjälpa två vilsna juniorer, njuta av den häftiga miljön i brandområdet, skrämma oskyldiga rådjur samt trampa rejält snett.
/ Henrik
2011-05-07 kl 20:31
Alltså när jag var ute 2:20 på Tiomila så tänkte jag att jag aldrig någonsin varit med om något längre. Det kändes som om det aldrig tog slut. Och så kommer du och drämmer till med nästan två timmar till. Det är strongt.
Hade varit roligt med en GPS-klocka på din arm.
/ Oskar
2011-05-08 kl 01:28
shit det måste ju vara rekord även för centrum!
/ Karin F
2011-05-08 kl 11:40
För alla quickroutare : H21 karta
/ Pierre
2011-05-08 kl 13:55
Strongt att slutföra Henrik!
/ tallhage
2011-05-08 kl 13:59
Skriv en kommentar!