[Insert tävlingsberättelser här]
H17- 3270 m
1 Gustav Bergman OK Ravinen 14:50
52 Henrik Eriksson 18:10
77 Jonas Halai 18:55
80 Pierre Schamberger 19:00
92 Emil Tallhage 19:39
122 Kristoffer Edshage 20:41
125 Magnus Grafström 20:47
178 Mattias Henriksson 23:59
209 Martin Karlsson 25:40
231 Stig Thörnvik 27:30
257 Henrik Hellborg 32:04
Jonas Lindholm ej godk.
D17- 2750 m
1 Sara Eskilsson Haninge SOK 14:49
39 Katarina Svensson 18:13
69 Lena Öhman 19:47
71 Karin Fägerlind 19:52
M17- 2310 m
1 Markus Agefors Klubblös 16:11
40 Aija Sadurskis 28:14
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
6 kommentarer (kommentera)
Ja berätta nu!
/ Oskar
2011-05-19 kl 21:30
Jag kan berätta att jag rasade 60 placeringar mellan kontroll 17 och 18…
/ Falken
2011-05-19 kl 21:50
Grattis till Centrumsegern Kattis, bra sprungit. Önskar jag kunde skylla på snigelfarten men det var inte bara det, missade lite också i början. Kul sprintbana och rolig, engagerad publik, eller hejande människor i alla fall, på hela banan.
/ Lena Ö
2011-05-19 kl 21:50
Falken. Skulle gärna sett att du rasat lite till. Själv ställde jag i vanlig ordning till det totalt på kontroll ett. Följde en flock som alla sprang fel. Tacksam till Henrik som knep sistaplatsen i klubben. På onsdag har jag mycket att ta igen.
/ Stig
2011-05-21 kl 14:44
Hey tack! Bra jobbat själv! Det var en riktigt kul bana. På onsdag kör vi igen!
/ Kattis S
2011-05-21 kl 17:07
Varsågod Stig, man ger och man tar. Jag tar det positivt, det var bara EN tävling oavsett hur långt efter jag var. På onsdag kör vi igen!
/ Henrik
2011-05-21 kl 21:46
Skriv en kommentar!