[Insert tävlingsberättelser här]
H17- 3270 m
1 Gustav Bergman OK Ravinen 14:50
52 Henrik Eriksson 18:10
77 Jonas Halai 18:55
80 Pierre Schamberger 19:00
92 Emil Tallhage 19:39
122 Kristoffer Edshage 20:41
125 Magnus Grafström 20:47
178 Mattias Henriksson 23:59
209 Martin Karlsson 25:40
231 Stig Thörnvik 27:30
257 Henrik Hellborg 32:04
Jonas Lindholm ej godk.
D17- 2750 m
1 Sara Eskilsson Haninge SOK 14:49
39 Katarina Svensson 18:13
69 Lena Öhman 19:47
71 Karin Fägerlind 19:52
M17- 2310 m
1 Markus Agefors Klubblös 16:11
40 Aija Sadurskis 28:14
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
6 kommentarer (kommentera)
Ja berätta nu!
/ Oskar
2011-05-19 kl 21:30
Jag kan berätta att jag rasade 60 placeringar mellan kontroll 17 och 18…
/ Falken
2011-05-19 kl 21:50
Grattis till Centrumsegern Kattis, bra sprungit. Önskar jag kunde skylla på snigelfarten men det var inte bara det, missade lite också i början. Kul sprintbana och rolig, engagerad publik, eller hejande människor i alla fall, på hela banan.
/ Lena Ö
2011-05-19 kl 21:50
Falken. Skulle gärna sett att du rasat lite till. Själv ställde jag i vanlig ordning till det totalt på kontroll ett. Följde en flock som alla sprang fel. Tacksam till Henrik som knep sistaplatsen i klubben. På onsdag har jag mycket att ta igen.
/ Stig
2011-05-21 kl 14:44
Hey tack! Bra jobbat själv! Det var en riktigt kul bana. På onsdag kör vi igen!
/ Kattis S
2011-05-21 kl 17:07
Varsågod Stig, man ger och man tar. Jag tar det positivt, det var bara EN tävling oavsett hur långt efter jag var. På onsdag kör vi igen!
/ Henrik
2011-05-21 kl 21:46
Skriv en kommentar!