Första styrelsemötet med nya styrelsen äger rum denna kväll. Är det något du vill att vi ska ta upp så skriv en kommentar!
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
17 kommentarer (kommentera)
Vänta förresten. 14:e mars hade jag hört. I morrn har jag stämt möte med Stig. (hmmm)
/ Björn B
2012-02-28 kl 15:55
Eller hur!!! Det var det jag med hade hört.
/ Falken
2012-02-28 kl 16:02
Nej, Björn. Jag läste det finstilta nu. Jag hade motsagt mig den 14e mars då jag inte kan och då bokades 29e februari.
/ Falken
2012-02-28 kl 16:08
Det mejlet har inte nått mig. Borde jag göra något åt det?
/ Björn B
2012-02-28 kl 16:18
Nybörjarkurs!? Är inte så säker på att det är Träningskommitténs sak.
/ Lena
2012-02-28 kl 16:21
Björn: Prata med ansvarig av googlemail-gruppen. Du kanske inte är inlagd i den? Det är i alla fall Ocke-pocke som är googlegruppsansvarig.
/ Falken
2012-02-28 kl 16:44
Björn, du ska ha fått inbjudan strax efter årsmötet.
Jag tar med justerat årsmötesprotokoll imorgon.
/ Oskar
2012-02-28 kl 18:24
Lena, det är egentligen Jakob Carlssons jobb att reda ut det. Men han kanske inte vet om det än?
/ Oskar
2012-02-28 kl 19:38
Vadå, ska bara jag och Falken ha styrelsemöte idag?
/ Oskar
2012-02-29 kl 10:33
Yezzz! Fan va kul vi ska ha det!
/ Falken
2012-02-29 kl 13:09
Men Elina och jag kommer ju också. Björn?
/ Kattis S
2012-02-29 kl 13:31
Yesssssss!
/ elina
2012-02-29 kl 15:10
Jakob?
/ Kattis S
2012-02-29 kl 15:11
Jag kommer ha eko-genomgång med Stig. Var är styrelsemötet?
/ Björn B
2012-02-29 kl 15:32
Giffis på hornsgatan!
/ Kattis S
2012-02-29 kl 16:30
Grymt!
/ Björn B
2012-02-29 kl 16:36
Nu ligger protokollet uppe! Se i forumet under möten.
/ Kattis S
2012-03-01 kl 13:35
Skriv en kommentar!