Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

11/2 Mila by night 4

Välkommen till något som kan bli årets bommfest i klass med Haningenatten hösten 2008.

Farstanäsets Friluftsgård, OK Södertörns klubbstuga.

Herrar 9 km gemensam start 19.00
Damer 6 km gemensam start 19.10
Pöbel 6 km gemensam start 19.20

Svartviksskogen. Skala 1:10 000 ekvidistans 3,5 m. Ytreviderad 2007

Anmälan
Via Klubben Online senast onsdagen den 4 februari klockan 23.59

Efteranmälan
Via Klubben Online mot 50 % förhöjd avgift senast måndagen den 9 februari klockan 23.59

Samtliga klasser 90:-. Efteranmälan 50% förhöjd avgift.

Varmdusch inomhus, servering.

Vi åker buss Linje 165 eller 167 från Farsta centrum eller Högdalen. Hållplats Farstanäsvägen (utmed Magelungsvägen) därefter promenad ca 10 min över träbron.

Inlagd: 04 februari 2009, 10:16
Ändrad: 08 februari 2009, 17:59


36 kommentarer (kommentera)

  • GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER SENAST IKVÄLL!

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 10:19

  • Pöbel?

    / Frida
    2009-02-04 kl 14:31

  • Jag kör Pöbel!

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 15:15

  • Jag tänkte välja pöbel, men så såg jag att Klaße var anmäld i Herrar, och samtidigt kände jag 10Milaspöket som kalla kårar längs min ryggrad, så det blev Herrar till slut.

    / Daniel L
    2009-02-04 kl 16:14

  • Anmäld i Pöbeln!

    / Frida
    2009-02-04 kl 16:42

  • Hur gör man för att anmäla sig via Klubben Online. Skall man vara registrerad där först? Och hur blir man det?

    / Björn B
    2009-02-04 kl 16:50

  • Björn–>
    http://www.centrumok.se/sf-forum/tavling/sa-har-anmaler-man-sig-till-tavlingar/page-1/

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 16:53

  • väl talat daniel.

    / bringert
    2009-02-04 kl 18:25

  • Skit, jag anmälde mig till Pöbeln, men ser nu att ni andra beter er som riktiga män. Well, well, efter en lång förkylning onc inte sprungit OL på länge kanske det är bäst i alla fall!

    / Jakob L
    2009-02-04 kl 18:42

  • Va, har alla lämnat pöbeln? Well well, jag ska springa kort (mao ska inte missa) på 10-mila, så pöbeln it is.

    / Kristoffer
    2009-02-04 kl 19:15

  • OJOJ tough decision! jag tar …. herrar!

    / Oskar
    2009-02-04 kl 19:37

  • Men va fan?
    Ska ni hänga av oss nu?

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 19:57

  • Apropå långpass… Jag som missar helgens långpanna ska tillsammans med en gammal kompis springa ett varv på mara-slingan (ca 2 mil) med start vid Liljeholmen, sen över Västeråbron, Norr Mälarstrand, förbi jobbet, St Eriksplan, Stadion, Vallhallavägen, Gärdet, Djurgårn, Strandvägen, Gamla stan å tillbaka Söder Mälarstrand.

    Häng på om nån e sugen, typ Daniel. Vi siktar på samling 18 vid Liljeholmens T-bana!

    / bringert
    2009-02-04 kl 21:54

  • … nu på måndag 9/2 alltså…

    / bringert
    2009-02-04 kl 21:55

  • WTF?!?! Trodde vi hade kommit överens om att det var pöbeln som gäller för att vi alla skulle vara i samma klass.

    Dåligt. :-(

    / Mühlegg
    2009-02-04 kl 22:10

  • Mühlegg, jag har nu bytt tillbaka till Pöbel, gillar faktiskt idén med att vi alla springer samma mer än att spöa skiten ur Daniel än en gång.

    Daniel, byt tillbaka till pöbel!

    / Oskar
    2009-02-04 kl 22:13

  • Ska alla springa samma sträcka på 10-mila också?

    /tilltänkt ankare med lite ångest…

    / bringert
    2009-02-04 kl 22:13

  • Yay!

    / Mühlegg
    2009-02-04 kl 22:31

  • Ni med långsträckor kan väl springa båda banorna, om ni nu verkligen vill öva på det som komma skall. Så blir alla nöjda och glada!

    / Frida
    2009-02-05 kl 08:43

  • Det här är ju min första Mila by Night så jag är oskyldig till förräderi från pöbelklassen!

    Oskar: Nu verkar det vara för sent att byta klass. Jag vill inte betala efteranmälningsavgift. Jag vill springa långa. Eller, vill och vill, jag borde det eftersom ”pöbel” är en tredjedel av min 10Milasträcka och ”Herrar” åtminstone hälften av vad som komma skall…

    Klas: Jag springer både lånpanna (lörd) och vinterserien (sönd) och får nog vila mitt knä på måndag, men om jag ändrar mig hör jag av mig angående mara-långpass!

    / Daniel L
    2009-02-05 kl 16:00

  • Frida> Bra förslag. Problemet är att hinna tillbaka innan bastun stänger…

    Daniel> Låter som en fulländad träningsvecka även utan måndagspass. Jag själv kommer mest åka tåg och fira en kompis som fyller år i helgen, så träning på måndag är ett måste!

    Mina kollegor har för övrigt aviserat före-lunchträning kl. 11 varje torsdag fram till maran, eller åtminstone fram till påsk/Tiomila. Jag själv planerar att va me 12/2, 5/3, 12/3, 26/3, 2/4. Häng gärna på nån da om du har tid!

    / bringert
    2009-02-06 kl 14:29

  • Va så du ska köra dubbla pass varje torsdag framöver?! Jesus!

    För du MISSAR VÄL INTE ETT CENTRUMPASS!?

    / Oskar
    2009-02-06 kl 17:17

  • Oskar> Kan bli så, få se hur kaxig ja e efter morgondagens 21 km runt halva marabanan… Kollegorna pratar om Kungsholmen runt varje torsdag!

    / brink
    2009-02-08 kl 20:29

  • Hmmm, det var inte smart att dra ut Oskar på skridskor i lördags – förkylningen fick sig en törn. Det var smart att inte springa vinterserien igår. Det är smart att jobba hemma och kurera mig idag. Jag undrar hur smart det skulle vara av mig att springa Mila på onsdag. Det får man väl se, men det lutar åt att jag missar det 4:e av 4 mila… Synd!

    / Jakob L
    2009-02-09 kl 14:13

  • Jag måste kasta in handduken på grund av förkylning. Så om någon vill springa är det bara att ställa sig vid min karta ikväll!
    Joel, Jonas?

    / Fredrik
    2009-02-11 kl 08:33

  • Jag siktar på följande resalternativ:

    Ta tunnelbanans gröna linje 18 från T-centralen mot Farsta strand.
    Den går från T-centralen 17:56
    och kommer till Farsta 18:18.

    Vid Farsta centrum byter du till buss 165 mot Liljeholmen.
    Den går från Farsta centrum 18:22.
    Du är framme vid Farstanäsvägen ca 18:25.

    Restid 29 minuter.

    / Mühlegg
    2009-02-11 kl 09:48

  • hmm, jag skrev iofs i veckobrevet att vi skulle åka denna variant:

    Vi tar tunnelbanan mot Hagsätra som avgår 17:53 från Slussen. I Högdalen tar vi bussen 165 mot Farsta.

    Men visst kan vi köra på ditt alternativ, Mühlegg

    / Oskar
    2009-02-11 kl 10:55

  • Vi är för övrigt största klubben i pöbelklassen!

    / Oskar
    2009-02-11 kl 11:14

  • Ont i halsen men ska försöka springa ändå. Kör troligen bil från Akalla där en Verkstad försökar laga ett kablage på den gamla biljäkeln…

    / thufvan
    2009-02-11 kl 11:44

  • Oskar> Du måste ge oss läsbehörighet till din hårddisk via internet om du ska kunna dela ut filer på C: på det sättet.

    / Mattias
    2009-02-11 kl 12:46

  • Ska man sitta fram eller bak i den gröna tåget som avgår 17.56?

    /en som vill ha veckobrev i framtiden…

    / bringert
    2009-02-11 kl 12:48

  • Min karta är också till förfogande. Den är alltid 1 krona billigare än Fredriks.

    / Jakob L
    2009-02-11 kl 12:50

  • Eftersom min karta är gratis. Ska du då betala någon 1 krona för att springa?

    / Fredrik
    2009-02-11 kl 13:21

  • Mattias, weird, men nu är det rätt.

    / Oskar
    2009-02-11 kl 13:30

  • jag bjuder 1 krona till den som springer i mitt namn…

    / Jakob L
    2009-02-11 kl 14:06

  • thufvan får också slänga in handuken. Min pannlampa + utrustning ligger i en trasig bil i Akalla. Shit också, jag tänkte ju vinna hela serien!!

    / thufvan
    2009-02-11 kl 16:43

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

  • Nina Wertholz i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Det går jättebra Magnus!
    Tråkigt att du inte kommer Johanna!

  • Johanna Bergmark i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Och jag kan tyvärr inte komma :(

  • Magnus Karlsson i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
    P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.

  • Nina Wertholz i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
    ”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…

    Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.

  • Nina Wertholz i Tekniktorsdag: Våravslutning i Ha...

    Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

NÄRMAST PÅ GÅNG

Thursday 25 June

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Camilla Jakobsson
  • Mattias Ågren
  • Magnus Karlsson
  • Gro Dahlbom
  • Mattias Robertson
  • Therese Bergstedt
  • Elin Thyr
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Erik Wessberg
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Cecilia Lundbäck
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Ester Kortekaas
  • Anton Karlsson

Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 26

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …

Läs mer

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 10

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 9

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 7

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet