Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

11/2 Mila by night 4

Välkommen till något som kan bli årets bommfest i klass med Haningenatten hösten 2008.

Farstanäsets Friluftsgård, OK Södertörns klubbstuga.

Herrar 9 km gemensam start 19.00
Damer 6 km gemensam start 19.10
Pöbel 6 km gemensam start 19.20

Svartviksskogen. Skala 1:10 000 ekvidistans 3,5 m. Ytreviderad 2007

Anmälan
Via Klubben Online senast onsdagen den 4 februari klockan 23.59

Efteranmälan
Via Klubben Online mot 50 % förhöjd avgift senast måndagen den 9 februari klockan 23.59

Samtliga klasser 90:-. Efteranmälan 50% förhöjd avgift.

Varmdusch inomhus, servering.

Vi åker buss Linje 165 eller 167 från Farsta centrum eller Högdalen. Hållplats Farstanäsvägen (utmed Magelungsvägen) därefter promenad ca 10 min över träbron.

Inlagd: 04 februari 2009, 10:16
Ändrad: 08 februari 2009, 17:59


36 kommentarer (kommentera)

  • GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER SENAST IKVÄLL!

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 10:19

  • Pöbel?

    / Frida
    2009-02-04 kl 14:31

  • Jag kör Pöbel!

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 15:15

  • Jag tänkte välja pöbel, men så såg jag att Klaße var anmäld i Herrar, och samtidigt kände jag 10Milaspöket som kalla kårar längs min ryggrad, så det blev Herrar till slut.

    / Daniel L
    2009-02-04 kl 16:14

  • Anmäld i Pöbeln!

    / Frida
    2009-02-04 kl 16:42

  • Hur gör man för att anmäla sig via Klubben Online. Skall man vara registrerad där först? Och hur blir man det?

    / Björn B
    2009-02-04 kl 16:50

  • Björn–>
    http://www.centrumok.se/sf-forum/tavling/sa-har-anmaler-man-sig-till-tavlingar/page-1/

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 16:53

  • väl talat daniel.

    / bringert
    2009-02-04 kl 18:25

  • Skit, jag anmälde mig till Pöbeln, men ser nu att ni andra beter er som riktiga män. Well, well, efter en lång förkylning onc inte sprungit OL på länge kanske det är bäst i alla fall!

    / Jakob L
    2009-02-04 kl 18:42

  • Va, har alla lämnat pöbeln? Well well, jag ska springa kort (mao ska inte missa) på 10-mila, så pöbeln it is.

    / Kristoffer
    2009-02-04 kl 19:15

  • OJOJ tough decision! jag tar …. herrar!

    / Oskar
    2009-02-04 kl 19:37

  • Men va fan?
    Ska ni hänga av oss nu?

    / Fredrik
    2009-02-04 kl 19:57

  • Apropå långpass… Jag som missar helgens långpanna ska tillsammans med en gammal kompis springa ett varv på mara-slingan (ca 2 mil) med start vid Liljeholmen, sen över Västeråbron, Norr Mälarstrand, förbi jobbet, St Eriksplan, Stadion, Vallhallavägen, Gärdet, Djurgårn, Strandvägen, Gamla stan å tillbaka Söder Mälarstrand.

    Häng på om nån e sugen, typ Daniel. Vi siktar på samling 18 vid Liljeholmens T-bana!

    / bringert
    2009-02-04 kl 21:54

  • … nu på måndag 9/2 alltså…

    / bringert
    2009-02-04 kl 21:55

  • WTF?!?! Trodde vi hade kommit överens om att det var pöbeln som gäller för att vi alla skulle vara i samma klass.

    Dåligt. :-(

    / Mühlegg
    2009-02-04 kl 22:10

  • Mühlegg, jag har nu bytt tillbaka till Pöbel, gillar faktiskt idén med att vi alla springer samma mer än att spöa skiten ur Daniel än en gång.

    Daniel, byt tillbaka till pöbel!

    / Oskar
    2009-02-04 kl 22:13

  • Ska alla springa samma sträcka på 10-mila också?

    /tilltänkt ankare med lite ångest…

    / bringert
    2009-02-04 kl 22:13

  • Yay!

    / Mühlegg
    2009-02-04 kl 22:31

  • Ni med långsträckor kan väl springa båda banorna, om ni nu verkligen vill öva på det som komma skall. Så blir alla nöjda och glada!

    / Frida
    2009-02-05 kl 08:43

  • Det här är ju min första Mila by Night så jag är oskyldig till förräderi från pöbelklassen!

    Oskar: Nu verkar det vara för sent att byta klass. Jag vill inte betala efteranmälningsavgift. Jag vill springa långa. Eller, vill och vill, jag borde det eftersom ”pöbel” är en tredjedel av min 10Milasträcka och ”Herrar” åtminstone hälften av vad som komma skall…

    Klas: Jag springer både lånpanna (lörd) och vinterserien (sönd) och får nog vila mitt knä på måndag, men om jag ändrar mig hör jag av mig angående mara-långpass!

    / Daniel L
    2009-02-05 kl 16:00

  • Frida> Bra förslag. Problemet är att hinna tillbaka innan bastun stänger…

    Daniel> Låter som en fulländad träningsvecka även utan måndagspass. Jag själv kommer mest åka tåg och fira en kompis som fyller år i helgen, så träning på måndag är ett måste!

    Mina kollegor har för övrigt aviserat före-lunchträning kl. 11 varje torsdag fram till maran, eller åtminstone fram till påsk/Tiomila. Jag själv planerar att va me 12/2, 5/3, 12/3, 26/3, 2/4. Häng gärna på nån da om du har tid!

    / bringert
    2009-02-06 kl 14:29

  • Va så du ska köra dubbla pass varje torsdag framöver?! Jesus!

    För du MISSAR VÄL INTE ETT CENTRUMPASS!?

    / Oskar
    2009-02-06 kl 17:17

  • Oskar> Kan bli så, få se hur kaxig ja e efter morgondagens 21 km runt halva marabanan… Kollegorna pratar om Kungsholmen runt varje torsdag!

    / brink
    2009-02-08 kl 20:29

  • Hmmm, det var inte smart att dra ut Oskar på skridskor i lördags – förkylningen fick sig en törn. Det var smart att inte springa vinterserien igår. Det är smart att jobba hemma och kurera mig idag. Jag undrar hur smart det skulle vara av mig att springa Mila på onsdag. Det får man väl se, men det lutar åt att jag missar det 4:e av 4 mila… Synd!

    / Jakob L
    2009-02-09 kl 14:13

  • Jag måste kasta in handduken på grund av förkylning. Så om någon vill springa är det bara att ställa sig vid min karta ikväll!
    Joel, Jonas?

    / Fredrik
    2009-02-11 kl 08:33

  • Jag siktar på följande resalternativ:

    Ta tunnelbanans gröna linje 18 från T-centralen mot Farsta strand.
    Den går från T-centralen 17:56
    och kommer till Farsta 18:18.

    Vid Farsta centrum byter du till buss 165 mot Liljeholmen.
    Den går från Farsta centrum 18:22.
    Du är framme vid Farstanäsvägen ca 18:25.

    Restid 29 minuter.

    / Mühlegg
    2009-02-11 kl 09:48

  • hmm, jag skrev iofs i veckobrevet att vi skulle åka denna variant:

    Vi tar tunnelbanan mot Hagsätra som avgår 17:53 från Slussen. I Högdalen tar vi bussen 165 mot Farsta.

    Men visst kan vi köra på ditt alternativ, Mühlegg

    / Oskar
    2009-02-11 kl 10:55

  • Vi är för övrigt största klubben i pöbelklassen!

    / Oskar
    2009-02-11 kl 11:14

  • Ont i halsen men ska försöka springa ändå. Kör troligen bil från Akalla där en Verkstad försökar laga ett kablage på den gamla biljäkeln…

    / thufvan
    2009-02-11 kl 11:44

  • Oskar> Du måste ge oss läsbehörighet till din hårddisk via internet om du ska kunna dela ut filer på C: på det sättet.

    / Mattias
    2009-02-11 kl 12:46

  • Ska man sitta fram eller bak i den gröna tåget som avgår 17.56?

    /en som vill ha veckobrev i framtiden…

    / bringert
    2009-02-11 kl 12:48

  • Min karta är också till förfogande. Den är alltid 1 krona billigare än Fredriks.

    / Jakob L
    2009-02-11 kl 12:50

  • Eftersom min karta är gratis. Ska du då betala någon 1 krona för att springa?

    / Fredrik
    2009-02-11 kl 13:21

  • Mattias, weird, men nu är det rätt.

    / Oskar
    2009-02-11 kl 13:30

  • jag bjuder 1 krona till den som springer i mitt namn…

    / Jakob L
    2009-02-11 kl 14:06

  • thufvan får också slänga in handuken. Min pannlampa + utrustning ligger i en trasig bil i Akalla. Shit också, jag tänkte ju vinna hela serien!!

    / thufvan
    2009-02-11 kl 16:43

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

  • Ågren i Kotka-Jukola 2026

    Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?

  • Johanna Bergmark i Kotka-Jukola 2026

    Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.

  • Andreas Lundsten i Tekniktorsdag: OL-intervaller i Ma...

    Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!

  • Agnes i Kotka-Jukola 2026

    Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.

  • Oskar i Kotka-Jukola 2026

    Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.

NÄRMAST PÅ GÅNG

Tuesday 9 June

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand
  • Magnus Karlsson
  • Arnau Requena
  • Erik Wessberg
  • Alexander Garin Folkegård
  • Karin Hagwall
  • Nina Wertholz

Fystisdag i Kärrtorp: Summer 3000!!! 9

Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.

Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …

Läs mer

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Lena Öhman
  • Mattias Robertson
  • Henning Sköldvall
  • Johanna Löfvenius
  • Britta Alstad
  • Marcos Vicente Herranz
  • Johan Dahlin
  • Mattias Joëlson

11/6: Tekniktorsdag: OL-intervaller i Majroskogen 9

  • Deltagare
  • Oskar Karlin
  • Moa Kjellstrand
  • Samuel Svensson
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Jorrit Boekel
  • Fredrik Nylund
  • Henning Sköldvall
  • Joel Udd
  • Jon Lindmark
  • Agnes Thor
  • Simon Bohman
  • Andreas Lundsten
  • Jonathan Svensson
  • Erik Wessberg
  • Ines Lindholm
  • Johan Dahlin
  • Cecilia Lundbäck
  • Linnéa Granlund
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin

13/6: Kotka-Jukola 2026 21

  • Deltagare
  • Martin Lerjen

21/6: Idreveckan 1

  • Deltagare
  • Malin Sundeby
  • Marcos Vicente Herranz
  • Johan Dahlin
  • Johanna Bergmark

25/6: Tekniktorsdag + terminsavslutning + fika i Hammarby sjöstad 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad

29/6: Trekvällars 1 medel 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad

30/6: Trekvällars 2 lång 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad

1/7: Trekvällars 3 medel 2

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage

3/7: KĀPA 2026 1

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 3

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • 0 Deltagare

15/7: Skärgårdssprinten 0

  • Deltagare
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 13

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 7

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 1

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet