Ansvarig: Fredrik Holmström

Ikväll står backintervaller på schemat!
Dessa kommer att gå av stapeln i obanad terräng, så om OL-skor finns kan ni ha dessa på fötterna. Vi håller oss på ett avgränsat område och ni springer efter egen förmåga. Ingen risk att bli avhängd alltså!
Vi börjar kvällen med en ordentlig uppvärmning innan vi ger oss på backarna. Mellan intervallerna kör vi lite stabilitetsträning och så avslutar vi med skogsstafett och nedjogg.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
6 kommentarer (kommentera)
Det här är ju mitt favoritpass (i konkurens med de som utgår från Rockygymet), men jag behöver vila benen då jag har planerat att sätta dit några cykelkompisar i backintervaller uppför hagatoppen på fredag. Nästa gång blir det löpning istället…
/ Tobias E
2009-05-24 kl 21:29
Hej
Jag är intresserad av att bli medlem i Centrum OK. Talade med Oskar idag. Jag tänkte försöka komma förbi på träningen imorgon torsdag. Ev. tar jag med mig en intresserad kollega.
(Jag har orienterat sedan jag var liten, men har tränat fysiskt mycket lite de senaste 10 år och har därför usel kondition/styrka. Tänkte försöka komma i form igen.)
/ Ulrika Karlsson
2009-05-27 kl 21:10
Jag vågar inte komma. Förkylningen vill inte ge med sig, som vanligt.
/ Oskar
2009-05-27 kl 21:57
Välkommen Ulrika!
Vi brukar träffas utanför omklädningsrummen som är under läktaren.
/ Fredrik
2009-05-28 kl 06:06
UK vilar sin onda men ack så snabba häl ikväll.
/ Jonas Nylund
2009-05-28 kl 13:07
Ja det var värst vad det var tunnt med aspiranter ikväll?
/ Fredrik
2009-05-28 kl 15:08
Skriv en kommentar!