På årets vackraste höstdag gick 25manna av stapeln. Frostgrader på natten gjorde att starten var kall, men sedan steg tempraturen alltmedan centrums tappra löpare gick från klarhet till klarhet.
Uppdaterar listan med sträckplaceringar så fort winsplits kommer ut.
sträcka, placering, plus/minus, namn, tid, strplac
1 260 Daniel Lennartsson 46:23
2 226 -34 Jakob Larsen 44:17
3 150 -76 Mette Petersson 34:54
Cristina Magnusson 35:34
Sofia Andersson 37:11
Johanna Dahlin 37:31
4 274 +124 Eva Gillberg 1:13:18
Aija Sadurskis 41:59
Ulrika Karlsson 23:31
"Miranda Björkefeldt" 18:29
5 248 -26 Samuel Svensson 44:47
Klas Bringert 47:02
Jakob Carlsson 47:16
Kristoffer Edshage 45:30
6 221 -27 Torbjörn Thufvesson 47:20
Stig Thörnvik 51:24
Magnus Grafström 37:29
Lena Öhman 35:51
7 202 -19 Mattias Henriksson 49:15
Thomas Petersson 48:37
Björn Bängtsson 35:48
Fredrik Holmström 40:50
23 205 +3 Karin Gillberg 39:04
24 206 +1 Peter Hemmingsson 1:10:17
25 206 0 Karin Fägerlind 40:26
Direktanmälan
Ö5 1 Per Ljung Stockholms OK 38.43 7 Mikael Grenros 47.39 +8.56 28 Anna Grenros 1:07.35 +28.52 Ö8 1 Jan Johansson IFK Umeå 36.06 20 Stina Zelano 58.04 +21.58
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
10 kommentarer (kommentera)
Jag tror att strecka tre har blivit lite omblandad. Men va fan, de sprang ju så bra allihopa ändå.
/ Björn B
2009-10-11 kl 23:37
OK tjejer, vem sprang vilken sträcka? Och är det fel någon annanstans i resultaten så säg till så ändrar jg.
/ Oskar
2009-10-12 kl 00:02
Jag har ändrat sträcka 3 – visst var det i den här ordningen vi kom? Mette-Crilla-Soffan-Johanna.
/ Mette
2009-10-12 kl 08:32
På str 5 sprang jag istf Jerk och ut som tvåa, dvs ja slog Fika me 14 sek =)
Härligt att vi va så jämna!
/ klasse
2009-10-12 kl 08:59
Stämmer det nu?
/ Oskar
2009-10-12 kl 09:14
På söndagen fick jag med mig några saker i ett vitt, vadderat kuvert:
– en bunt 25 manna-kartor, olika sträckor
– lite andra papper och en karta över området
– en svart mössa
– ett vitt band som det står Telia på.
Vill någon ha detta?
/ Aija
2009-10-12 kl 21:51
Oskar – har du även meddelat 25manna om resultaten. Såg att de hade skrivit följande på hemsidan:
Uppmaning att rätta namn i resultatlistan!
Fram till och med 15 oktober det vill säga på torsdag är anmälningssidan öppen för ändringar i laguppställningarna. För att få en helt korrekt resultatlista måste alla klubbar säkerställa att det är rätt namn på rätt sträcka på anmälningssidan.
/ Mette
2009-10-13 kl 11:07
Jag har uppdaterat på 25-mannas anmälningssida utifrån de tider som vi har angett här till vänster. Men jag tror 25-manna uppdaterar sina resultatlistor först på torsdag eller senare.
/ DanïeL
2009-10-13 kl 11:47
Här kommer min runda:
Fattar fortfarande inte hur man ska exportera bilden så att man får samma fina röda streck som när man passar in rutten. Istället tar den alltid nån slags info om hastighet, puls eller nåt annat som gör att linjen alltid blir röd-grön-gul-whatever. Anyone???
/ Mette
2009-10-13 kl 17:16
Så här gör du: Klicka på den där färgskalan så får du upp en liten lista på olika skalor man kan använda. Där kan du göra en egen. Tips är att då bara köra på en färg! Då spelar det ingen roll hur snabbt eller sakta du springer
/ Oskar
2009-10-13 kl 21:29
Skriv en kommentar!