Lördag : Medeldistans
Svååårt var det ute i Kassmyra idag! Mycket detaljer att hålla reda på, som sig bör på södertörn.
Kom bort mig gång på gång, sprang kontrakurs och grejade. Uppenbarligen var det fler som hade svårigheter, för sist kom jag i alla fall inte!
D21 3690 m 24 fullf. 1 Jenny Bagge Johansson Täby OK 34:21 19 Karin Fägerlind Centrum OK 57:43 Ö7 3010 meter 20 fullf. 1 Emma Agén Sofia Cykelklubb 35:26 17 Emil Tallhage Centrum OK 67:18 Ö8 4210 meter 31 fullf. 1 Johan Markstedt OK Södertörn 34:12 6 Billet Benjamin Centrum OK 41:40
Söndag: Långdistans
Idag gick det bättre för oss. Coolaste katterna var Aija och Ola som gick runt på en Öppen7 (blå=full svårighet (men lättare terräng)).
De hade tänkt ta Ö5, men de kartorna var slut när de skulle anmäla sig. Båda valde då det svårare alternativet och det gick vägen!
D21 5860 meter 18 fullf. 1 Indre Valaite IFK Moras OK 49:56 12 Karin Fägerlind Centrum OK 61:50 Ö5 3600 meter 16 fullf. 1 Bo Davidsson Solna OK 39:06 2 Emil Tallhage Centrum OK 50:01 15 Katarina Svensson Centrum OK 89:07 Ö7 3740 meter 38 fullf. 1 Lennart Agén Sofia Cykelklubb 33:12 31 Ola Brohman Centrum OK 73:23 38 Aija Sadurskis Centrum OK 144:45
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
4 kommentarer (kommentera)
Kilometertid på den? Usch de vill ja inte ens tänka på. Får bli Ö5 imorn
/ tallhage
2009-11-07 kl 19:32
Fy bubblan
/ Kattis S
2009-11-08 kl 20:21
Lennart Agén! Han är väl typ nästan gränsfall till Centrum han också?
/ Björn B
2009-11-08 kl 23:05
Mycket bra på Söndagen Karin!
//UK
/ Jonas Nylund
2009-11-09 kl 23:26
Skriv en kommentar!