Ansvar: Oskar
Plats: Våta öppna myrar
Vad: Intervaller i härligt sugande myrar
Vi skjuter på detta krävande pass till hösten. Vi ses då!
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
11 kommentarer (kommentera)
Är det bara jag som gillar att springa i myrar??? Kom igen nu latmaskar!!
Jag föreslår även att vi lägger träningen vid åtta eller så för att slippa den tyngsta värmen.
/ Oskar
2010-07-13 kl 14:05
Måste ju vila innan Halland..
/ Soso
2010-07-13 kl 14:10
Jag fick ryggskott senast…men annars tränar jag gârna pá torsdag. äntligen hemma i sverike dá
/ Lena
2010-07-13 kl 14:36
du å ja lena
/ Oskar
2010-07-13 kl 14:49
Som sagt så tävlar vi ju i Halland dagen därpå, och då känns det som att man behöver med sig alla de krafter man kan uppbringa, men jag kör gärna ett sånt här pass en becksvart regnig höstkväll.
/ Mattias
2010-07-13 kl 15:11
Jag tror era myrar är rätt torra nu.
Själv maskar jag hälseneformen inför O-ringen.
/ Jakob L
2010-07-13 kl 16:29
Hm. Jag vågar inte. Först har jag varit förkyld -länge – och sen har jag bara joggat lite på asfalt. Min stackars kropp skulle få en chock den aldrig skulle glömma.
/ lena
2010-07-13 kl 18:51
Jag tycker det låter underbart med myrlöpning, men är nog inte i stan.
/ jerk
2010-07-14 kl 12:27
Nu är det helt avgjort. Jag jobbar imorgon ocksá och kommer inte hem förän pá fredag. ha det sá kul Oskar.
/ Lena
2010-07-14 kl 13:44
Om det inte är någon som vill komma drar jag ut till Ornö istället. Stannar över helgen. Om någon vill följa med eller komma ut senare så säg till!
/ Oskar
2010-07-14 kl 14:17
Själv tänkte jag bygga på myggbrännan lite genom att plocka lite kontroller på kartan över Gömmaren. Om någon är intresserad, shout me a holler!
/ Fredrik
2010-07-14 kl 15:41
Skriv en kommentar!