Ansvar: Oskar
Plats: Våta öppna myrar
Vad: Intervaller i härligt sugande myrar
Vi skjuter på detta krävande pass till hösten. Vi ses då!
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
11 kommentarer (kommentera)
Är det bara jag som gillar att springa i myrar??? Kom igen nu latmaskar!!
Jag föreslår även att vi lägger träningen vid åtta eller så för att slippa den tyngsta värmen.
/ Oskar
2010-07-13 kl 14:05
Måste ju vila innan Halland..
/ Soso
2010-07-13 kl 14:10
Jag fick ryggskott senast…men annars tränar jag gârna pá torsdag. äntligen hemma i sverike dá
/ Lena
2010-07-13 kl 14:36
du å ja lena
/ Oskar
2010-07-13 kl 14:49
Som sagt så tävlar vi ju i Halland dagen därpå, och då känns det som att man behöver med sig alla de krafter man kan uppbringa, men jag kör gärna ett sånt här pass en becksvart regnig höstkväll.
/ Mattias
2010-07-13 kl 15:11
Jag tror era myrar är rätt torra nu.
Själv maskar jag hälseneformen inför O-ringen.
/ Jakob L
2010-07-13 kl 16:29
Hm. Jag vågar inte. Först har jag varit förkyld -länge – och sen har jag bara joggat lite på asfalt. Min stackars kropp skulle få en chock den aldrig skulle glömma.
/ lena
2010-07-13 kl 18:51
Jag tycker det låter underbart med myrlöpning, men är nog inte i stan.
/ jerk
2010-07-14 kl 12:27
Nu är det helt avgjort. Jag jobbar imorgon ocksá och kommer inte hem förän pá fredag. ha det sá kul Oskar.
/ Lena
2010-07-14 kl 13:44
Om det inte är någon som vill komma drar jag ut till Ornö istället. Stannar över helgen. Om någon vill följa med eller komma ut senare så säg till!
/ Oskar
2010-07-14 kl 14:17
Själv tänkte jag bygga på myggbrännan lite genom att plocka lite kontroller på kartan över Gömmaren. Om någon är intresserad, shout me a holler!
/ Fredrik
2010-07-14 kl 15:41
Skriv en kommentar!