Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

30/10 Smålandskavlen

UK har valt att vi inte ska satsa på denna tävling i år, men om intresset finns kan vi ju åka och springa ändå!

Herrstafetten består av 5 sträckor (varav två är natt) och damstafetten har fyra sträckor (en natt). Är vi tillräckligt många som vill åka så åker vi! Så här råder the law of attendinglistan. Attend = du kommer (om vi får ihop lag).

Laguppställning
D21    Startnummer 235        Starttid
1.     Ida Petersson          20:10
2.     Moa Kjellstrand         
3.     Sofia Andersson          
4.     Mette Petersson     

H21    Startnummer 88         Starttid
1.     Jerk Rönnols           19:43    
2.     Jonas Lindholm         20:50
3.     Jakob Carlsson     
4.     Joel Bergkvist         
5.     Kristoffer Edshage 
Inlagd: 21 september 2010, 14:37


41 kommentarer (kommentera)

  • Snart dags att bestämma sig. Vilka vill med?

    / Oskar
    2010-09-29 kl 09:32

  • jag är ändå lite sugen…

    / Karin F
    2010-09-29 kl 10:10

  • Just nu är vi fyra herrar som är sugna (Touchen har nog missat att attenda sig). Är det någon mer som vill vara med?

    Och är det några tjejer som åker ner förutom Karin som är sugen?

    / Oskar
    2010-10-01 kl 20:21

  • Är det ingen mer som är peppad? Om inte så lägger vi ner.

    / Oskar
    2010-10-05 kl 17:09

  • Jag ar installd pa att aka. Kan man inte kora en fuling, annars? Bade springa pa natten och pa dagen…

    / jerk
    2010-10-05 kl 17:12

  • Men Kristoffer har ett lagbygge på gång, trodde det var stort sett spikat?

    / Jakob C
    2010-10-05 kl 17:26

  • Nope! I dagsläget finns inget fullt lag.

    / Kristoffer
    2010-10-05 kl 20:18

  • Då kanske vi skall satsa på Haningenatten den helgen istället

    / Jakob C
    2010-10-05 kl 23:18

  • Det saknas en man. Eller kvinna. Har vi något damlag? Moa sa till mig att hon ville springa. Vi kan ju sätta henne på en sträcka?

    / Oskar
    2010-10-06 kl 00:44

  • Jag här nu fått förhinder… sorry

    / Karin F
    2010-10-06 kl 07:50

  • Hej! räknar ni med att min fot är hel tills dess? Jag vet inte om jag kan lova det…. Är gärna med om så är fallet.

    / Jakob L
    2010-10-06 kl 09:01

  • Jag har blivit erbjuden att spela skivor den här helgen så det vore bra om vi tog ett beslut snarast.

    / Oskar
    2010-10-07 kl 12:21

  • Jag lutar mot att vi hoppar, det är ju en skittävling och alltid kallt som fan så om inte alla är dundersugna kanske vi skall hålla oss på hemmaplan?

    / Jakob C
    2010-10-07 kl 13:16

  • Jag är superpepp på Smålands nu! Skit i skivorna Oskar. Och Jakob – du har ju värsta varma dunjackan så du kommer inte att frysa alls.

    / Mette
    2010-10-13 kl 08:39

  • mette, du måste vinna ”årets helomvändning” med denna kommentar!

    / Karin F
    2010-10-13 kl 12:59

  • Haha – ja med tanke på att min kommentar på Funbeat från Smålandskavlen förra året var H-A-T-A N-A-T-T är jag beredd att hålla med.

    / Mette
    2010-10-13 kl 15:09

  • Hur blir det med det här nu då?
    Jag fick ett hoppgivande sms från Kristoffer häromdagen, men nu – inget?

    / jerk
    2010-10-16 kl 23:35

  • Jodå Jerk, både herr- och damlag anmälda! Vi håller på att kolla boende. Återkommer.

    / Mette
    2010-10-17 kl 12:46

  • Kul att det blev lag. Hoppas på bättre väder än ifjol. Glöm inte en lampa till tältet. Och glöm inte tältet!

    / Jonas Nylund
    2010-10-26 kl 21:40

  • Ja vem är det som har tältet?

    / Mette
    2010-10-27 kl 08:35

  • Pär?

    / Björn B
    2010-10-27 kl 09:16

  • ja jag har tältet och boll+pinne

    / Pär H
    2010-10-27 kl 22:32

  • @Pär: vad har du för telefonnummer? Vi ska hämta ut minibussen i Solna på lördag – kanske går det att synka så att vi hämtar tältet i samband med det? Du når mig på noll sju noll åtta – 46 41 45.

    / Mette
    2010-10-28 kl 15:16

  • Framme på TC. Startade nästan en skogsbrand när jag klev in. Jerk startar om en kvart.

    Lagupställning herrar:
    Jerk (natt)
    Fika (natt)
    Emit
    Joel
    Touchen

    Lagupställning damer:
    Ida (natt)
    Sara
    Soffan
    Mette

    / tallhage
    2010-10-30 kl 19:32

  • Kris tippar Fikas kilometertid: 8 min/km
    Första lag till radiokontroll 1: 8:40 min/km

    / tallhage
    2010-10-30 kl 19:56

  • Jag vill veta mer!!!!

    Och vart tog Moa vägen?

    / Oskar
    2010-10-30 kl 21:26

  • Men ack så fel vi hade, tiderna var rätt angivna men det var nog snarare ca 6 km till radion. Så blodigt var det tydligen inte men väldigt stenbundet enligt samtliga Centrumlöpare.

    Stämningen är på topp nu när vi är på väg till vårt B&B. Jerk och Kristoffer gör vad de kan för att coola ner the human torch.

    / tallhage
    2010-10-30 kl 22:47

  • Och Moa vart sjuk. Sara fyller luckan.

    / tallhage
    2010-10-30 kl 22:53

  • Rise and shine. Idag startar herrlaget 54 minuter efter täten och damlaget går ut 21 minuter efter.

    / tallhage
    2010-10-31 kl 07:00

  • Jag växlade ut Joel kl 10:14 efter ett ganska försiktigt och rent lopp. Lidingös herrar gick precis i mål.

    / tallhage
    2010-10-31 kl 11:07

  • Sara växlade ut Soffan för fem minuter sen. Hon missade en del till första kontrollen men sen har det gått ganska bra, säger hon.

    / tallhage
    2010-10-31 kl 11:10

  • Joel gjorde ett stabilt lopp och vi hade 20 minuter tillgodo på omstarten. Damerna fick tyvärr gå ut i omstarten.

    Kris och Mette har passerat varvningen och väntas snart komma in på upploppet. Kanske en intern Centrumspurt!?

    / tallhage
    2010-10-31 kl 13:20

  • Stabilt, Tallis och övriga! Festen som ni missade igår kommer sannolikt att gå i repris. Var helt enkelt för skoj för att inte göra om =)

    / bringert
    2010-10-31 kl 16:05

  • Hur gick det till slut? Ser inga centrunlag i live-resultaten!

    / Oskar
    2010-10-31 kl 16:52

  • Det gick great!
    Vi har haft en jättehärlig helg i den småländska solen.
    Joel och Sara har på allvar tågat in i klubben och levererat.

    Placeringsmässigt ser det kanske inte så jättekul ut, men jämfört med fjolårets resultat är det en rejäl uppryckning. Alla har gått hyfsat bra och stämningen har varit på topp.

    Nästa år har vi två lag i varje kavel!

    / jerk
    2010-10-31 kl 18:34

  • Ja alla vad bra det gick, förutom min bom till ettan… annars är jag super nöjd med resan!

    / Sofia
    2010-10-31 kl 18:58

  • tacka fan för det soffan, du måste sprungit som ett rådjur!

    / Karin F
    2010-10-31 kl 19:27

  • Ja det var verkligen toppen! Det var ganska lätt men sjukt kul i skogen och så tycker jag att frukostbuffén förtjänar ett extra omnämnande.

    Jag har förresten tältet, hänger på tork i källaren. Kan någon med rättigheter uppdatera prylar-sidan.

    / tallhage
    2010-10-31 kl 20:22

  • Done Emil!

    Nja Karin riktigt så snabbt gick det nog inte…

    / Sofia
    2010-10-31 kl 20:39

  • Min kontroll nr 1 gjorde mig besviken. Jag som satsade på lungt och säkert och så gömde den sig bakom ryggen på mig. =)

    Det var skoj, känner att jag på allvar kan kalla mig orienterare nu.

    / Sara Jonasson
    2010-10-31 kl 22:05

  • Levererat vet jag inte om jag tycker jag gjort. Winsplit påstår att jag borde sprungigt 4min snabbare jag vill påstå 8min.

    Men kul hade vi. Tack för en trevlig helg.

    / joelbergkvist
    2010-10-31 kl 23:12

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Sunday 21 June

  • Deltagare
  • Martin Lerjen

Idreveckan 1

Fjällorientering + 3-dagars.

Idrefjällveckan 2026 inleds söndagen den 21 juni med en nationell tävling i långdistansorientering på Himmelsfjäll (Hemmeråsen) och vi fortsätter sedan på måndag den 22 juni med den första etappen av Idrefjällveckans 3-dagars där vi erbjuder alla deltagare en extraordinär orienteringsutmaning i samma terräng som användes under World Cup …

Läs mer

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Camilla Jakobsson
  • Gro Dahlbom
  • Therese Bergstedt
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Petter Wikström
  • Marcos Vicente Herranz
  • Martin Lindvall
  • Johanna Bergmark
  • Anders Wigren
  • Mattias Joëlson
  • Anton Karlsson

25/6: Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 14

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 7

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 6

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 5

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 3

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 1

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet