Okej folks, nu är det för mörkt för att springa orientering utan pannlampa under vardagskvällarna. Så de momenten tränar vi under helgerna istället.
Nu gäller istället inomhusjympa måndagar jämna veckor, och sedan löpning med pannlampa på tisdagar udda veckor.

I kväll är det jämn vecka så då kör vi balansövningar och bålstyrka.
Lite sen anmälan men hoppas jag är välkommen ändå :)
Slänger in en sen anmälan på vinst o förlust...
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
8 kommentarer (kommentera)
springer ni innan?
/ Julia
2010-10-13 kl 17:52
Nope.
Skulle gärna springa en sväng innan, men vi kan inte låsa in prylar i lokalen så det blir för krångligt.
/ jerk
2010-10-13 kl 17:59
Men vi springer runt runt i salen! Kull!
/ Oskar
2010-10-13 kl 18:28
Tycker övningarna verkar lite väl avancerade för mig men jag kanske kommer ändå.
/ Julia
2010-10-14 kl 12:51
Jag undrar: Vem håller i passet? Vad ska vi göra?
/ Oskar
2010-10-16 kl 16:04
Jag antar att det är jag!
Om ingen annan är sugen på att greppa taktpinnen.
Det blir balansövningar och löprelaterade styrkeövningar, är det tänkt.
Vem fixar musikmaskin?
/ jerk
2010-10-16 kl 20:51
jerk, super! jag tar med högtalare, oskar tar med ipod?
/ Karin F
2010-10-16 kl 21:07
Kom igen gott folk, det här blir toppen! Jag vet att höstmörkret är härligt, men ibland måste man våga vara inne också.
/ jerk
2010-10-17 kl 20:03
Skriv en kommentar!