Denna helg arrangeras inga tävlingar alls i Stockholmsdistriktet. Men den tävlingshungrige har fullt sjå att hinna med alla tävlingar i närliggande distrikt. Södermanland inleder redan på torsdagnatten och fredagen med Stigtomtakavlen, och låter Södertälje-Nykvarn fortsätta helgens arrangemang med Kringelträffen lördag och söndag. Upplandsdistriktet vill inte vara sämre, OK Linné kör tre dagar i rad: fredag natt, lördag medel och söndag långdistans i vad de kallar Uppsala möte.
Kringelträffen medeldistans
Var: Nära Gnesta i Södermanland.
Kommunal resväg: Tåg till Järna stn, därefter ca 600 m promenad till TC. Mer info om detta kommer senare.
Anmälan:
Via Eventor senast tisdagen den 12 april. Efteranmälan senast måndagen den 18 april till 50% förhöjd anmälningsavgift.
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Färjan avgår 16.45, så vore nog bra om personen är på plats senast 15.45.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Huva! Det här kommer bli en lång natts färd mot gryning.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
30 kommentarer (kommentera)
Anmäld i H21.
/ Jonas Nylund
2011-04-11 kl 17:59
Jösses Nylund är du i toppform?. Du ställer oss övriga i H120 lagen i skamvrån.
/ Pär H
2011-04-11 kl 19:37
Någon måste ge Henrik en match. Anmäl dig!
/ Jonas Nylund
2011-04-11 kl 19:40
Jag kommer springa 2 tävlingar i västmanland under påsken. Om nu min kropp tillåter det?
/ Pär H
2011-04-11 kl 19:45
Pär; då ses vi kanske. Silverjakten? utanför Sala. Eller blir det bara Västerås-tävlingarna.
Jag kommer att springa utanför Sala på lördagen och sedan IF Thors tävling utanför Uppsala på söndagen. Ingen Kringelträff alltså.
/ Lena
2011-04-11 kl 21:47
Lena: Synd men vi ses inte. Jag kör hallstahammar fre och västerås söndag. Kör bil till hallsta på fre morgon om det kan vara av intresse för dig?(el.ngn annan).
/ Pär H
2011-04-11 kl 22:26
Är det här den allmänna påsktråden? Jag springer Drans tävling på långfredagen och Snötrampen på annandagen. Bil går från Göteborg och plats finns.
/ Kristoffer
2011-04-12 kl 09:21
Springer du inte påskafton?
Jag spring också Ik Drans på ångfredagen, finns bilplats från Fbg. Gäller även påskafton tävlingen.
/ Sofia
2011-04-12 kl 10:33
Nej, jag fick strycka Nache. Ska tydligen bort med familjen då.
/ Kristoffer
2011-04-12 kl 10:36
Va? Sista efteranmälan 18 april?! Vad är det här… Jag är dock sugen. Ännu mer sugen på att ta in på Vandrarhem i Gnesta och gå all in. Någon som är sugen?
Om jag nu blir frisk.
/ Oskar
2011-04-17 kl 22:50
Anmäld. Måtte nu kroppen bli frisk!!!
/ Oskar
2011-04-18 kl 10:08
Tyvärr inte vandrarhem. Måste klappa katten.
/ Karin F
2011-04-18 kl 11:38
Om någon föredrar att åka bil framför pendeltåg så har vi plats. Ska man åka med hem ingår besök på saltå kvarn!
/ Anna
2011-04-19 kl 07:52
Anna, jag tar det!
/ Karin F
2011-04-19 kl 07:57
Anna: Ja, tack. Gärna Saltå också.
/ Björn B
2011-04-19 kl 08:20
Glöm det. Fel dag.
/ Björn B
2011-04-19 kl 08:23
Anna; mycket gärna!
Saltå Kvarn = extra trevligt!
/ Frida S
2011-04-19 kl 15:26
Karin o Frida, ni är inbokade. Oklart om bilen har 3 bälten bak, det vet jag först på fredag. Så tills vidare fullt. Återkommer med avgångstid.
/ Anna
2011-04-20 kl 08:42
Vänta nu, är det någon som åker pendeltåg?
/ Oskar
2011-04-20 kl 09:14
Glöm min förra kommentar. Jag har fått ryggskott.
/ Oskar
2011-04-20 kl 13:21
Ja, pendeltåg!
/ Kattis S
2011-04-20 kl 21:03
Yeees! Pendeltåg!
/ Jonas Nylund
2011-04-20 kl 21:55
Frida, Karin>> Anna startar tidigt så vi siktar på att vara framme strax efter 9.
Förslag är att vi hämtar Karin 8.10 (hemma hos dig) samt plockar upp Frida vid Gullmarsplan 8.15 (om det funkar praktiskt för dig?).
OK?
/ Henrik
2011-04-22 kl 10:11
Henrik > Tänkte jag skulle krångla till det;
Stort tack, men överlåter min bilplats till någon annan. Jag kommer sitta på rätt pendel hemifrån mig och åker så sent som möjligt härifrån, då jag ska på kurs i stan först 16.
Hoppas min plats kan underlätta för ngn annan!
/ Frida S
2011-04-22 kl 11:13
Tidspress gör att jag tar bil även i morgon. Om någon vill åka med så finns det plats.
/ Jonas Nylund
2011-04-22 kl 13:20
ok henrik! jag står vid porten!
/ Karin F
2011-04-22 kl 13:34
@Jonas: om du, som på söndag, kommer vara morgonpigg och inte har något emot att åka lite tidigare så åker jag och Kattis gärna med dig. Men precis som på söndag startar jag ”något” tidigare, ca 40 min.
Annars tar vi pendeln.
/ tallhage
2011-04-22 kl 13:57
Emil, Kattis>> Om det är OK att sitta trångt så så finns plats i vår bil. Avfärd 8.15 från Gullmarsplan. Hör gärna av er ikväll så vi vet om vi ska stanna där eller inte
Tyvärr inget besök efteråt på Saltå kvarn då det är stängt.
/ Henrik
2011-04-22 kl 20:24
@Henrik: Vi tar pendeln istället. Då får vi åka senare också. Om det ändå är trångt i bilen så…
/ tallhage
2011-04-22 kl 21:21
Inte nöjd, blev några minuter för mycket efter Henrik. Hade svårt med kartan och lite med orken idag. Får ta nya tag tills imorgon.
/ Jonas Nylund
2011-04-23 kl 14:35
Skriv en kommentar!