Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

1/3 Vinterorientering Bergshamra IP (inte skola!!!)

Dags för mer orientering i vinternatten. Den här tisdagen provlöper vi banor inför vinterserien. Det blir snitsel på förhoppningsvis alla kontroller.

Plats: Bergshamra skola Bergshamra IP
Tid:18:15
Träningsform: Masstart/kavleträning Häng!

Banlängder:
A: 7 900 km
B: 5 600
C: 3 800
D: 2 200

Ingen av banorna är särskilt svår, området är av park- och närskogskaraktär. Bana A och D går bitvis i stadsbebyggelse. Tänk på det (ni som har monsterlampor i synnerhet), ta hänsyn!

Anmäl helst senast måndag kväll vilken bana ni vill springa (gäller ej i förväg utsedda provlöpare)

Ansvarig: Jerk

Inlagd: 14 februari 2011, 17:53


36 kommentarer (kommentera)

  • Ännu ett bra tillfälle för nattnybörjare. Skogen är yttepytte så man kan bara inte komma fel. Jag har lampa att låna ut. Kan ta med mig i morgon tisdag, annars avhämtas senast torsdag.

    / Lena Ö
    2011-02-21 kl 17:37

  • Om jag inte är i Kollen kommer jag och bränner av lite banor!!

    / Oskar
    2011-02-23 kl 10:27

  • Kan man köra detta passet någon annan dag?
    Är iväg 1/3…

    / Halai
    2011-02-23 kl 12:29

  • Snitslarna kommer hänga ute tills kontrollerna till vinterserien hängs ut. Då behöver du bara få tag på en karta, vilket inte borde vara något problem.

    / jerk
    2011-02-23 kl 16:45

  • Jonas; Om du kan skriva ut själv kan jag skicka dig en karta med bana (du vill ha långa antar jag) till din e-post (som är?). Eller så kan du komma och springa vinterserien, men då är det ljust förstås.

    / Lena
    2011-02-23 kl 17:32

  • OBS! Om någon vill hänga ut snitslar till denna träning vore det hemskt välkommet. Kontrolluthängaren har blivit sjuk. Mejla mig på ohman.lena och sen gmail.com.

    / Lena
    2011-02-27 kl 10:55

  • Ledsen Lena. Jag har för mycket på jobbet.

    / Björn B
    2011-02-27 kl 14:53

  • Det verkar ha fixat sig. Det blir nog snitslar i skogen till på tisdag. Tacka alla som ens tänkte tanken.

    / Lena
    2011-02-27 kl 18:49

  • Om ni orkar vänta tar jag gärna bana A.

    / Jonas Nylund
    2011-02-28 kl 16:43

  • B

    / Björn B
    2011-02-28 kl 17:03

  • B tack

    / Sofia
    2011-02-28 kl 17:05

  • A

    / Stuart
    2011-02-28 kl 17:22

  • A ocksâ, tack!

    / Pierre
    2011-02-28 kl 17:46

  • B

    / elina
    2011-02-28 kl 19:09

  • Kan man byta om på skolan och låsa in värdesaker medan man springer?

    / Mette
    2011-02-28 kl 19:23

  • Eller skulle jag springa c-d?

    / Sofia
    2011-02-28 kl 19:23

  • Jag hittar inte min kompass. Har någon en extra att låna ut? Gärna en planka.

    / Jonas Nylund
    2011-02-28 kl 19:37

  • Jag tar väl en a…

    / Kristoffer
    2011-02-28 kl 20:13

  • Jag kan ta med en planka till unge herr Nylund.

    / Mette
    2011-02-28 kl 20:27

  • Ja Sofia, du får äran att springa två, C+D.

    Övriga provlöpare: Pierre- A
    Mette B

    Kommentarer efteråt välkomnas. På mejlen helst.

    / Lena
    2011-02-28 kl 21:09

  • A vore kanske trevligt.

    / joelbergkvist
    2011-02-28 kl 21:31

  • Kan man duscha på plats? Jag är sugen på en bana isåf, A då.

    / Jakob C
    2011-02-28 kl 22:10

  • Är det mycket asfaltslöpning? Mina vader klarar inte riktigt det.

    / Kristoffer
    2011-02-28 kl 22:10

  • A för mig också tack!

    / tallhage
    2011-02-28 kl 22:14

  • Tack Mette

    / Jonas Nylund
    2011-02-28 kl 22:23

  • Vinterkräksjuka gör att jag måste avstå =(

    / tallhage
    2011-03-01 kl 07:13

  • Det är inte så mycket asfalt, men mycket snö. Dusch efter. Välkomna alla.

    / karinf
    2011-03-01 kl 08:00

  • Ojoj, det står fel i inbjudan, Bergshamra IP ska vi vara på! Jag försöker messa er som är attending. Mitt nr är 0737 fem tre sju åtta fem tre

    / Karin F
    2011-03-01 kl 08:21

  • Bana A är en del asfaltslöpning, men inte B.

    Och, man kan duscha o byta om. På IP som Karin skriver.

    / Lena
    2011-03-01 kl 08:45

  • Jag tar en A, men jag är inte helt säker på om jag hinner upp till start. Om jag inte är på plats i tid så behöver ni inte vänta.

    / jonaslindholm
    2011-03-01 kl 13:05

  • Tack för träningen! Det var roligt men jobbigt!

    / joelbergkvist
    2011-03-01 kl 20:34

  • Kul och jobbigt.

    / Jonas Nylund
    2011-03-01 kl 21:38

  • Lena har mailat dig, tack för igår.

    / Sofia
    2011-03-02 kl 07:42

  • Ja, tack, det var roligt. Men det finns fortfarande mycket snö…
    Annars, finns det nâgon som har en pannlampa MILA. Därför att min ser ut trâsig, och jag skulle vilja veta om det är hel pannlampa eller bara batteriet. Kan man lâna en gâng sin batteri för att kolla ? Tack!

    / Pierre
    2011-03-02 kl 09:24

  • Tack för träningen!

    / Stuart
    2011-03-02 kl 10:10

  • tack för alla kommentarer (också de på mejlen). Jag ska försöka få med allt i banjusteringarna.

    / Lena
    2011-03-02 kl 15:26

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Thursday 25 June

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Camilla Jakobsson
  • Gro Dahlbom
  • Mattias Robertson
  • Therese Bergstedt
  • Elin Thyr
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Erik Wessberg
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Johanna Bergmark
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Anton Karlsson

Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 24

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …

Läs mer

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 9

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 8

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 6

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet