Ansvarig ”snabbare” gruppen: Björn
Ansvarig ”kortare” gruppen: Katarina/Sofia
Vi springer omkring i mörkret i det natursköna Nackareservatet. Lampa på huvudet och orienterarpjuck på skorna är att föredra.
Vanligtvis delar vi upp oss i mindre grupper så att alla kan springa i en takt och längd som passar. De som är ute längst brukar strutta runt i skogen i en och en halv timme, de som tar det lugnare är tillbaka efter en timme ungefär.
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
12 kommentarer (kommentera)
oh no, hinner tyvärr inte… kör hårt!
/ Lovisa
2011-11-08 kl 15:29
Kom alla?
/ Oskar
2011-11-08 kl 22:48
riktigt besviken och arg blev jag idag på östermalms IP..
/ a.w.e.
2011-11-08 kl 22:52
Hahahahahaa RÄFVEN!
/ Oskar
2011-11-08 kl 22:53
Skratta ej. Jag tappade allt hopp och hela min dag blev förstörd.
/ a.w.e.
2011-11-08 kl 22:57
Men dagen var ju nästan slut ändå?
/ Oskar
2011-11-08 kl 23:02
Ja men det förstörde även hela dagen som redan förflutit.
/ DanïeL
2011-11-08 kl 23:06
/anna alltså
/ DanïeL
2011-11-08 kl 23:09
Tack för grym träning som vanligt. Soffans grupp bjöds på romantik, spänning och lite skräck.
/ Kattis S
2011-11-08 kl 23:51
Stackars dig Räfven. :-(
Verkligen bra pass igår, ett tag såg jag bara små reflekterande bitar av jackor på personerna före mig men som tur var körde de nån extra sväng här och var som gjorde att jag fick kontakt igen. Var nog mer sliten i benen efter Höstlunken än vad jag trodde…
/ Mette
2011-11-09 kl 08:12
Ja, tack för igår, lite Blair Witch Project-känsla.
Deltagarlistan utom Eric var där (12 pers om nu någon skulle gå in och manipulera)
/ Björn B
2011-11-09 kl 08:18
Tack Beef!
/ Oskar
2011-11-09 kl 08:39
Skriv en kommentar!