Ansvarig ”snabbare” gruppen: Björn
Ansvarig ”kortare” gruppen: Katarina/Sofia
Vi springer omkring i mörkret i det natursköna Nackareservatet. Lampa på huvudet och orienterarpjuck på skorna är att föredra.
Vanligtvis delar vi upp oss i mindre grupper så att alla kan springa i en takt och längd som passar. De som är ute längst brukar strutta runt i skogen i en och en halv timme, de som tar det lugnare är tillbaka efter en timme ungefär.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
12 kommentarer (kommentera)
oh no, hinner tyvärr inte… kör hårt!
/ Lovisa
2011-11-08 kl 15:29
Kom alla?
/ Oskar
2011-11-08 kl 22:48
riktigt besviken och arg blev jag idag på östermalms IP..
/ a.w.e.
2011-11-08 kl 22:52
Hahahahahaa RÄFVEN!
/ Oskar
2011-11-08 kl 22:53
Skratta ej. Jag tappade allt hopp och hela min dag blev förstörd.
/ a.w.e.
2011-11-08 kl 22:57
Men dagen var ju nästan slut ändå?
/ Oskar
2011-11-08 kl 23:02
Ja men det förstörde även hela dagen som redan förflutit.
/ DanïeL
2011-11-08 kl 23:06
/anna alltså
/ DanïeL
2011-11-08 kl 23:09
Tack för grym träning som vanligt. Soffans grupp bjöds på romantik, spänning och lite skräck.
/ Kattis S
2011-11-08 kl 23:51
Stackars dig Räfven. :-(
Verkligen bra pass igår, ett tag såg jag bara små reflekterande bitar av jackor på personerna före mig men som tur var körde de nån extra sväng här och var som gjorde att jag fick kontakt igen. Var nog mer sliten i benen efter Höstlunken än vad jag trodde…
/ Mette
2011-11-09 kl 08:12
Ja, tack för igår, lite Blair Witch Project-känsla.
Deltagarlistan utom Eric var där (12 pers om nu någon skulle gå in och manipulera)
/ Björn B
2011-11-09 kl 08:18
Tack Beef!
/ Oskar
2011-11-09 kl 08:39
Skriv en kommentar!