
Plats: Kärrtorps IP
Ansvarig: TBA
Telefon: TBA
Fysträning med utgångspunkt Kärrtorps IP.
På fystorsdagarna ligger fokus på snabb löpning och/eller löprelaterade styrkeövningar. Vi springer vanligtvis någon form av intervaller, eller kör spänstövningar i backe.
Som alltid på våra torsdagar kan alla vara med oavsett kondition och motivation. Träningens upplägg gör att vi alltid är ganska samlade på ett mindre område.
Efter träningen kommer UK att ha lite 10MILA-uppsnack där vi går igenom vad som väntar oss! Lagledarna kommer också att säga några väl valda ord. Vi hoppas därför att så många 10MILA-löpare som möjligt har möjlighet att delta!
Resväg: Tunnelbana avgår 17:55 från T-centralen mot Skarpnäck. Framme vid Kärrtorp 18:11 (därifrån några minuters gångväg).
Ågren: Det var ny information om upphämtning! Jag hade dessutom skrivit fel tid för färjan ovanför, men jag ändrade nu för att undvika förvirring.
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Personen behöver vara på plats och hämta biljetterna senast 15.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
14 kommentarer (kommentera)
Vad blir det för upplägg? Så man kan programmera in klockan alltså.
/ Kattis S
2012-05-02 kl 21:33
Upplägget blir lugnt och snällt och fint. Vi ska inte ha träningsvärk när vi ställer oss på startlinjen på lördag!
Man får gärna ta rejäla skor. Vi håller oss på elljusspår och stigar.
/ jerk
2012-05-02 kl 22:31
Nästan 30 pers på tiomila, och det här är uppsnacket, var är alla?
/ Oskar
2012-05-03 kl 00:37
Jag kommer och snackar upp!
/ Falken
2012-05-03 kl 06:51
Blir det ens intervaller?
/ Kattis S
2012-05-03 kl 14:38
Jag kommer om jag hinner.
/ Aapo
2012-05-03 kl 17:08
Du hinner!
/ Oskar
2012-05-03 kl 17:11
Är det någon som är ansvarig? Eller blir det anarchy in centrum?
/ Oskar
2012-05-03 kl 17:11
I’m in charge! Anarchy all the way!
/ jerk
2012-05-03 kl 17:29
Tack för ikväll!
/ Björn B
2012-05-03 kl 20:26
Sorry att jag inte kunde komma men har skäggat runt som en galning och skruvat och fixat med en ny blandare i köket som rasade ihop. Tidigast om en vecka skulle jag fått tid till detta om jag inte gjort det idag. Hoppas få lite inför snack på bussen ner sedan.
/ Pär
2012-05-03 kl 21:35
Jag var på konferens, hoppas att ni hittat en vinnande taktik.
/ Mattias H
2012-05-03 kl 23:01
Oj jag hittade en till GPS-klocka i ryggan. Vems klocka snodde jag? Tar med uppladdad till 10-mila!
/ Kattis S
2012-05-04 kl 09:06
Vilka var det vi bytte om med igår? Enskede? Kanske var någon av deras klocka jag tog.
/ Kattis S
2012-05-04 kl 11:31
Skriv en kommentar!