Hela 22 lag tog sig till startlinjen på Centrum Team Sprint Silja Symphony Edition 2010. På Riktiga Centrum Team Sprint förväntar vi oss en bit över 200 lag. Tävlingen blev rafflande och Polen i topp!
P.g.a. strul med datorerna kan vi bara publicera måltider för respektive lag. De tre vinnande lagen vinner en start i CTS 2010!
Tack alla som var med och vi ses fredagen den 13:e augusti!
Lagnamn Målgång Status
1 CHRZASZCZE (POL) 19:27:41
2 AP SQUAD (POL) 19:30:10
3 DEUGIE DRAGI (POL) 19:30:30
4 1337 19:33:36
5 Team Tonfisk 19:36:24
6 Inne-KM 19:36:26
7 UBOL Suisse 19:36:57
8 Jumsnubben och Broilermannen :) 19:38:30
9 En Bil en Buss en Båt 19:38:37
10 Red Devils 19:41:32
11 Ok Stoerd 19:43:47
12 Manboy 19:44:02
13 Team Minttu 19:44:06
14 Röda Djävlarna 19:44:52
15 Slugger deluxe 19:45:47
16 Los Pantan'os 19:46:09
17 Minttu lag 1 19:47:43
18 Hummelmoraberget.se 20:04:13
mMacaronnn Felst. och löpning på förbjudet område
Ravinen Red Wings Disk. pga krock med finsk tant
Team Cider Felst.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
2 kommentarer (kommentera)
Som sagt, bra betyg
/ Fredrik
2010-06-23 kl 11:49
GRYMT!
/ Björn B
2010-06-23 kl 11:51
Skriv en kommentar!