Flyttat framåt en vecka till söndag 12/12. Träningssugna hänvisas till snitsling inför Mila.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
21 kommentarer (kommentera)
För er som redan nu vet att ni kommer missa denna Centrumsöndag kommer jag att köra ett litet genrep i form av en provlöpning/förfest-OL i Nackareservatet lördag 30/10 = samma dag som min inflyttningsfest, till vilken några inbitna Centrumbarn är bjudna, men tyvärr inte alla pga. önskan om ”bra mix” av människor från olika delar av mitt liv…
/ bringert
2010-10-12 kl 17:37
… vill man vara med på provlöpningen är det bara att skicka ett mail till klas (kanelbulle) bringert.com, så kommer en inbjudan i retur. Ville inte göra det till ett officiellt Centrumarr eftersom det dels krockar med Smålands och framförallt riktar sig till OL-vänner från andra klubbar och städer, som inte är med på Centrumsöndan 5/12…
/ bringert
2010-10-12 kl 17:39
var e brudarna då?
/ thobbe
2010-11-24 kl 18:29
Har vi fest, eller?
/ bringert
2010-11-24 kl 22:49
Är i Frankfurt. Fast det spelar kanske mindre roll eftersom jag inte är en brud
/ Oskar
2010-11-25 kl 13:12
Oskar – Alla är välkomna, oavsett kön, OL-erfarenhet, skidor, cyklar etc. Jag tillhandahåller A3-kartor med google maps-version av vägen till/från Kärrtorp på ena sidan och Naturpasskarta med inritad bana på andra sidan. Sen får man göra vad man vill av möjligheten till vintrig söndagsträning!
/ bringert
2010-11-28 kl 01:10
Vad är det för starttid som gäller?
/ Aija
2010-11-29 kl 10:40
Samling ombytta 11.00, som vanligt på söndagar. Vill man byta om inomhus kommer man tidigare.
/ bringert
2010-11-29 kl 14:43
Va säger du nu, Thorbjörn? – tre brudar attendade senaste dynget… VÄLKOMNA med eller utan skidor!
/ bringert
2010-11-30 kl 19:52
eh han säger ingenting..
Mette ta med laddaren annars kanske ja brottar ner dig i snön och mular dig =)
/ thobbe
2010-11-30 kl 22:04
@Thobbe: pfff! Eftersom du inte var på centrumgympan och gjorde armhävningar tillsammans med mig i måndags har du ingen chans!
/ Mette
2010-12-01 kl 11:43
Thobbe, bor du i Stockholm nu?
/ Kristoffer
2010-12-01 kl 12:34
Har lite logistikproblem på söndag men vill otroligt gärna hinna med detta. Klas – finns det någon möjlighet att springa ut lite tidigare, typ kvart över tio – halv elva?
/ Mette
2010-12-02 kl 15:54
Helt OK, Mette, kan tillåme maila kartan till dig i förväg, så kan du skriva ut själv och kanske spara nån ytterligare minut =)
/ bringert
2010-12-02 kl 17:57
sorry, ska hänga milasnitslar i stället!
/ Karin F
2010-12-03 kl 16:10
måste oxå kasta in min handduk för att jag dragit på mig en arbetsskada… =(
Kristoffer: jag kan bo var du vill :) men sover i gbg just nu
/ thobbe
2010-12-04 kl 09:49
Kan ni inte köra igen nästa söndag?
/ Karin F
2010-12-04 kl 12:41
Bra tänkt Karin! Vi kör nästa vecka istället, med skärmar. Lena hänger ut, Emit plockar in å ja lär va lite bakis, men ändå fullt kapabel att baka lussrkatter och improvisera lite Centrumlucia… Vi ses om en vecka!
/ bringert
2010-12-04 kl 18:25
Jag ska inte vara tjurig, men det hade ju inte varit helt fel om jag hade blivit tillfrågad…det är väl OK antar jag, om någon nu frågar. Får avbeställa kartorna av Oskar.
/ Lena
2010-12-05 kl 13:17
Lena – Det hade såklart varit bra, trodde Emil tog den kontakten med dig. Jag var mån om att inga oanmälda skulle tro att det var träning hos mig igår + att ja för enkelhets ville klippa all info från en söndag till en annan. Nu har jag även mailat kartan med kontrollpunkterna till dig! Förlåt för detta missförstånd/överkörning av välvillig Lena-hjälte som hänger ut konroller!
/ bringert
2010-12-05 kl 22:09
Jag är ledsen att jag inte kontaktade dig under lördagskvällen Lena. Det som hände var att Klas mailade över en kartfil som inte fungerade som var tänkt att VBas till dig, detta skedde precis när jag var på väg ut och jag hann inte skriva tillbaka precis då. Sen föll det ur mitt minne. Sorry!
/ tallhage
2010-12-06 kl 11:57
Skriv en kommentar!