Vinterserien, denna till synes oändliga historia, har bara betat av hälften av sina tränings-tävlingar. OKÄÖ (Orienteringsklubben Älvsjö-Örby) har knutit fast skärmarna denna gång i skogen vid sin klubbstuga.
Plats: Älvsjö gamla IP, Klubbevägen/Pukslagargatan.
Tre förslag på resvägar: 1. Pendeltåg mot Södertälje, och gång ca 1400 m till klubbstugan. 2. T-bana till Hagsätra och drygt 1 km gångväg. 3. Buss 144 från Gullmarsplan till Viktoriavägen och 400 meters gångväg. Sök på sl.se
Vägvisning: Klicka här för Enirokarta.
Banor:
Det blir 4 olika banor med följande ungefärliga banlängder
A – 9,5 km
B – 6,5 km
C – 3,9 km
D – 2,8 km
Stigrikt område för de kortare banorna. De längre banorna går delvis i parkområde.
Karta: Skala 1:10 000 samt 1:7 500
Övrigt: Enklare servering kommer att finnas.
Info: Vinterserien
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
Inga kommentarer (kommentera)
Skriv en kommentar!