Return of the Krillanintervall.
Eftersom vädret är med oss så till omilda grader passar vi på att utnyttja vår gamla käpphäst, Kristinebergs IP för att springa på löparbanan där.

Den klassiska centrumintervallen (som författaren av detta inlägg inte riktigt minns i skrivande stund) står på programmet!
Efter väl förrättat värv badar vi i Mälaren.
Ansvarig: Jerk Rönnols
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
18 kommentarer (kommentera)
Det dök sent upp i programmet, men låt inte det hindra er. Come and do the hustle!
/ jerk
2011-06-07 kl 13:16
400m + 400 + 800 m. 1 min vila mellan 4 & 4, sen 15 sek mellan 4 & 8. Upprepa 4-7 ggr.
Själv är jag på Rosenlunds sjukhus och väntar på att mina röntgenplåtar framkallats, eller vad det nu är som gör att jag måste vänta i 30 min.
/ Oskar
2011-06-07 kl 15:35
Good news, om någon är intresserad, inget i foten var brutet.
/ Oskar
2011-06-07 kl 16:52
Yes! Bästa intervallerna!
400 meter – 1 minuts vila
400 meter – 15 sekunders vila
800 meter – 2 minuters vila
Upprepa 5-6 gånger
Sen har det blivit i ropet att halvera de två långa vilopauserna.
/ tallhage
2011-06-07 kl 17:32
Ska försöka komma, när det nästan är nästgårds också. Är dock fortfarande mör i benen efter de där två varven runt Stockholm.
Och 30 min? Det är väl ganska snabbt Oskar?
/ Samuel
2011-06-07 kl 17:46
Helvete också jag kan ju inte. Surt.
/ tallhage
2011-06-07 kl 18:35
Sweet baby jesus – det här är precis vad jag behöver inför Jukola! Bring it Krillan!
/ Mette
2011-06-07 kl 20:50
Om vädret tillåter kommer jag och tittar.
/ Oskar
2011-06-08 kl 19:02
Vädret kommer tillåta dig att göra både det ena och det andra, Oskie.
Tallis: Varför står du då kvar som attending? Är det så man gör för att ligga etta på topplistorna?
/ jerk
2011-06-08 kl 20:13
Det kommer bli varmt, så se till att ta med er vatten och någonting att stoppa i er efteråt.
/ jerk
2011-06-08 kl 23:36
Nej man måste delta för att räknas in på topplistorna, det är därför Oskar ber att få veta vilka som närvarat när han själv inte varit med och noterat det =)
/ tallhage
2011-06-09 kl 07:23
Det handlar nog mer om aktivitetsstöd, men visst. Fast jag vet av egen erfarenhet att det slarvas en del med det där…
/ jerk
2011-06-09 kl 13:55
Glöm inte badkläder! :)
/ Mette
2011-06-09 kl 15:17
Kommer med dom snabba skorna!
/ Aapo
2011-06-09 kl 16:17
Och Aapo han badar naken!
/ Aapo
2011-06-09 kl 17:01
Två bra anledningar för övriga att delta! Var är Jukolapressen?
/ jerk
2011-06-09 kl 17:16
Tack så mycket, gänget!!
/ Aapo
2011-06-09 kl 19:59
Detsamma!
Det blev ingen naken Aapo, men väl ett halvnaket intervallgäng som plåster på såren.
Ett tag trodde jag att det var Paavo Nurmi som kommit in på banan istället för Aapo.
/ jerk
2011-06-09 kl 23:56
Skriv en kommentar!