Sping 5 eller 10 km på Muskö! Mest grusväg och lite terräng. SL-buss går hela vägen. Bada i sjön eller havet efteråt och häng på Karins lantställe.
Billigare anmälan före 1:a juli.
Läs mer här!
resförslag ut (hem finns det mer att välja på).
Om man vill springa 5 km går övernattning från fredagen att fixa! Självklart också om man bara vill chilla lite på landet på fredagkvällen.
karins telnr: 0737 fem3 sju8 fem3
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
6 kommentarer (kommentera)
Om jag är tillbaka i stan låter det här spännande!
/ Oskar
2011-06-29 kl 12:14
Anmäld!
/ Mattias
2011-06-30 kl 20:37
Kul Mattias!
/ karinf
2011-06-30 kl 22:29
Jag kommer. Tar 5km. Kul att prova på en lite kortare distans. Kommer att ta bil ut så det finns en plats i min bil.
/ Samuel
2011-07-07 kl 09:25
Välkommen samuel! Det blir middag och fest på kvällen om du har tid att stanna!
/ Karin F
2011-07-07 kl 09:55
Från tävlingsreglerna på Musköloppets hemsida: Mållinje
skall passeras för att erhålla sluttid/placering, det räcker inte med att nå mållinje.
Kom ihåg det Karin och Mattias! Det är ända in i kaklet som gäller!
/ Samuel
2011-07-08 kl 22:58
Skriv en kommentar!