Om två veckor ungefär drar årets O-ringen igång. Eftersom jag inte kunnat orientera på hela sommaren är jag i stort behov att få lite skog under fötterna med kartan i hand, så jag undrar om det är någon som vill dra ner till O-ringen en eller två dagar och springa öppna klasser? Årets tävling går i Östergötland så det är ju inte så långt bort!
Har man aldrig varit på o-ringen förut, är det en jävla sjukt stor apparat som bara måste upplevas!
Jag råkade ta fel på datumen. Var där och irrade omkring i torsdags.
Glad midsommar alla i Centrum! Det dök upp ett lite annorlunda oringen-uppdrag: Det kommer finnas träningsbanor i anslutning till Oringenstaden (på Södra Djurgården). Det behövs hjälp med utsättning/inplockning. Intresserad? Hör av dej till mej (per-anders.lindgren[snabel-a]ownit.nu).
Anton, zooma in i kartan så ser du. Tror det är precis vid båtbryggan.
Är samlingen vid berget?
Fråga: om det blir fullt och några hittar boende i krokarna, orkar reseledaren ta hand om resan/ev bilhyra då?

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
En kommentar (kommentera)
Ugh, kollar på bilder från första etappen, och herregud vad det verkar vara blött.
Tur att halsen krånglar.. hehe
/ Oskar
2007-07-23 kl 15:27
Skriv en kommentar!