Är tänkt som Centrums stora genombrott på Luffarligan. Eftersom vi är centrum-klubben måste vi representera på innerstads-orienteringarna, så vi behöver allt stöd vi kan få den här dagen!
Banor: Finns flera varianter. Specialkarta där parkens träd finns markerade.
Banlängder: A: 5,2 – B: 2,7 – C: 2,5 km.
Eftersnack: Ja (på militärrestaurangen).
Startavgift, inkl karta och omklädnad: 30:-
Speciellt för denna dag så håller militärrestaurangen öppet för allmänheten mellan 12-13!
Läs mer på luffarligans hemsida
UPDATE:
Vi samlas på S:t Eriksplan 09.45
Skriv en kommentar om ni tänker dyka upp så vi vet vilka vi ska vänta på.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
Sen anmälan men jag tänkte dyka upp! Hoppas ok.
P.s. tog bara lite illa upp av förortsbetong men det bjuder vi på. Framförallt vill vi sjöstadsbor framhålla att vi är en del av Södermalms stadsdelsområde men där jobbar vi i motvind. Ingen tror på oss.
Obs att det något optimistiska uttalandet i veckobrevet om
”badmöjligheter” nog ska tas på egen risk…
Men finns intresse efter fika så kan vi såklart dra oss vidare till mer badvänliga vatten. Aldrig fel att packa badkläder.
Ester och Ågren - Har printat några extra så det går finfint!

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
8 kommentarer (kommentera)
När sä det samling?
/ Patrick
2007-01-15 kl 19:52
åh, jag vill äta lunch i officersmässen! jag möter upp er när ni har sprungit och tar en lunch vet ja!
/ aronheinemann
2007-01-15 kl 22:23
Vi möts på S:t Eriksplan 09.45 för att sedan marschera i gemensam trupp ner till Karlberg där vi tar hela skiten i besittning!
/ oskar
2007-01-16 kl 00:35
översten kaptenlöjtnanten själv olga propp o sven wolter kommer på fältmässig lunch
/ theodor
2007-01-16 kl 17:50
vi borde ha en låt med mycket trumpeter och trummor och sånt
som alltid låter när vi kommer till olika skogar med träningar och tävligar i
/ Patrick
2007-01-16 kl 19:27
vi behöver verkligen ordna fram den där röda ballongen illa kvickt
/ Patrick
2007-01-16 kl 19:28
Jag föreslår att vi har en bandare och gör speciella centrum-mixar så alla vet var vi håller hus!
/ oskar
2007-01-16 kl 22:08
en bergsprängare
/ Patrick
2007-01-16 kl 23:26
Skriv en kommentar!