Vad kan 2026 erbjuda?

Anv. namn:
Lösenord:
 

23/2 Tisdagsrave: plats ej bestämd

Mängdpass med pannlampa på huvudet och orienteringsskor på fötterna. Vi delar upp oss i två grupper, en som är ute lite längre (~80 min) än den andra (~50). Det vi får ut av det här passet är dels att träna upp flåset genom att vara ute länge på låg intensitet och dels bra erfarenhet av skogslöpning eftersom vi är en orienteringsklubb! Det går bra att använda vanlig diodlampa på huvudet men vi rekommenderar en riktig pannlampa.

Samling: ej bestämt

Inlagd: 31 december 2009, 13:55
Ändrad: 17 februari 2010, 13:30


35 kommentarer (kommentera)

  • Jag sätter ner foten redan nu och föreslår skidrave i Nackareservatet! Pannlampa och klassiska skidor kör vi runt på alla möjliga och omöjliga spår. Vilka är med?

    / Oskar
    2010-02-17 kl 13:29

  • Jag kan ta med kartan från Skaprnäcks Skid-O.

    / Björn B
    2010-02-17 kl 13:44

  • Bra talat oskar. Ingen orkar ju med att springa i snön mer, det är ju helt uppenbart.

    / Karin F
    2010-02-17 kl 15:21

  • jag är väldigt med

    / Moa
    2010-02-18 kl 01:11

  • Så vad säger ni, ska vi köra skidor? Är det någon som inte vill skida?

    Jag föreslår att vi ses ombytta i Björkhagen kl 18.15.

    / Oskar
    2010-02-22 kl 08:29

  • Jag vill inte skida men om alla andra vill det så kan jag köra egen runda. MEN då borde jag få närvaro i alla fall.

    / Soso
    2010-02-22 kl 08:41

  • Soffan, jag ska heller inte skida (vägrar stödja vintern!). Vi kan springa tillsammans.

    / Kristoffer
    2010-02-22 kl 09:00

  • Jag är på för skidor och tycker att Björkhagen 18:15 låter toppen.

    / Mette
    2010-02-22 kl 09:08

  • Jag vill också springa!

    / Mattias
    2010-02-22 kl 09:43

  • Var ska vi springa?

    / Soso
    2010-02-22 kl 11:10

  • Bra då gör vi det.
    Våga vägra stödja vintern!

    / Soso
    2010-02-22 kl 11:11

  • Har vi inget omkl.-rum? Kärrtorp? Så kan man klä om på plats…

    (Och jag är också emot vintern, men vafan. If you can´t beat it, join it)

    / Björn B
    2010-02-22 kl 12:07

  • Nej, vi har inget bokat vad jag vet eftersom denna vecka ska vara Kristinebergsvecka har jag för mig och då har vi inte bokat något annat. Pengarna räcker inter riktigt…

    Vi måste diskutera hur vi ska göra med dessa tisdagar.

    / Oskar
    2010-02-22 kl 14:27

  • Whops! Jag VILL springa, men såg nu att jag har annat inbokat. Ses på torsdag istället!

    / Mattias
    2010-02-22 kl 15:39

  • Jag skiter i det, känner mig som en isbit och det öser ner snö just nu..Om inte ett mirakel händer uteblir jag.

    / Soso
    2010-02-23 kl 08:15

  • Med tanke på kommunikationerna så tänker jag inte röra mig utanför ramarna idag. Det får nog bli gymmet om inte nån är sugen på en runda runt K-holmen. Fast min gräns för utomhuslöpning går ung. vid -8 så är det kallare än så bangar jag även det.

    Suck och snark vad trist det är med vinter nu. :-( I OS får de i alla fall åka i kortärmat.

    / Mette
    2010-02-23 kl 09:04

  • Jag får PANIK!! Mette, säg till om du ska springa runt Kungsholmen, då kanske jag hoppar på. Hur jag nu ska lösa det…

    / Kristoffer
    2010-02-23 kl 09:25

  • Jag vill göra nånting, springa eller skida. Blir jag helt ensam?

    Kan tänka mig K-holmen också, men måste hem emellan…hmm

    / Björn B
    2010-02-23 kl 10:30

  • Jag måste avanmäla. Hoppas på en löptur ikväll om du är sugen på ett kort och långsamt pass björn. Men det blir nog framåt 20:00 isf.

    / Karin F
    2010-02-23 kl 12:02

  • Mitt enda mål är att vara hemma, duschad och ombytt före klockan 20.00(20.30?)då stafetten börjar. Samt att inte springa ute om det är snöstorm och tokkallt. Alternativet är att ställa sig på löpbandet. Beslut tas senare i eftermiddag.

    / Mette
    2010-02-23 kl 13:27

  • Jag tänkte helt klart göra något, är det ingen som ska skida?

    / Moa
    2010-02-23 kl 13:29

  • Jag skidar gärna, om det går att ta sig…

    / Björn B
    2010-02-23 kl 14:31

  • Fan, jag börjar också bli skidskugen nu när kvällen närmar sig. Att hålla på och tränga spå ersättningsbussar låter stendött.
    Kan vi inte spåra själva och köra nån kort stafettleksgrej i Vita bergsparken, eller nåt? Centrum på riktigt?

    / jerk
    2010-02-23 kl 15:38

  • Förresten så sägs det att tvärbananen funkar bra. Tuben till Gullmars, tvärbana till Sickla kaj, kort promenadväg and then we’re of! Eller?

    / jerk
    2010-02-23 kl 15:40

  • Kan funka, men 18.15 börjar kännas lite tight för mig…

    / Björn B
    2010-02-23 kl 16:07

  • Jag vill åka skidor, hur som! Är dock i Uppsala nu men åker hemåt strax. Sickla funkar för mig.

    / Oskar
    2010-02-23 kl 16:15

  • Vad tror ni om: Gullmars, vid nedgången till spårvagnen kl 18.30? Hinner du Oskar?

    / Björn B
    2010-02-23 kl 16:31

  • det tycker jag låter bra!

    / Moa
    2010-02-23 kl 16:35

  • Jag hinner! Är vid maraboufabriken nu, alltså en bit norr om stan

    / Oskar
    2010-02-23 kl 17:09

  • Och nu passerade jag Rotebro

    / Oskar
    2010-02-23 kl 17:10

  • Jag åker mot Söder nu. Som den velpotta jag är bestämmer jag mig först när jag kommit hem…

    / jerk
    2010-02-23 kl 17:32

  • Tunnelbanan går som vanligt igen! Men vi kan ses där vi sa vi skulle ses ändå.

    / Oskar
    2010-02-23 kl 17:36

  • Äh. Ni hinner kanske inte se det här i alla fall, men jag stannar hemma ikväll. Halsen känns på gränsen, och med en och en halv vecka till vasan är det skäl nog att stanna hemma. Dessutom har jag ont i handleden och ogillar stress.

    Men hoppas att ni får roligt!

    / jerk
    2010-02-23 kl 18:10

  • Hallå! Vad är dealen med tisdagsträningarna nu under istiden? Är de inställda, eller vad gäller?!

    / Kristoffer
    2010-02-24 kl 00:01

  • Nej, de är bara inte inlagda.

    / Oskar
    2010-02-24 kl 08:56

Skriv en kommentar!




Kommentar

SENASTE KOMMENTARER

NÄRMAST PÅ GÅNG

Thursday 25 June

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Camilla Jakobsson
  • Mattias Ågren
  • Magnus Karlsson
  • Gro Dahlbom
  • Mattias Robertson
  • Simon Bohman
  • Malin Sundeby
  • Arnau Requena
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Erik Wessberg
  • Karin Hagwall
  • Martin Lindvall
  • Alfred Jonsson
  • Cecilia Lundbäck
  • Anthony Loccisano
  • Arvid Gerge
  • Nina Wertholz
  • Vera Lanå Bolin
  • Mattias Joëlson
  • Ester Kortekaas
  • Anton Karlsson

Tekniktorsdag: Våravslutning i Hammarby sjöstad 23

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …

Läs mer

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Niclas Petersson
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

29/6: Trekvällars 1 medel 10

  • Deltagare
  • Johanna Bergmark
  • Cecilia Lundbäck

29/6: 5 Days Italy 2

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Linus Rispling
  • Jon Lindmark
  • Malin Sundeby
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Petter Wikström
  • Thomas Karlsson
  • Mattias Joëlson

30/6: Trekvällars 2 lång 9

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand
  • Jon Lindmark
  • Britta Alstad
  • Mikael Svartz
  • Thomas Karlsson
  • Marcos Vicente Herranz
  • Mattias Joëlson

1/7: Trekvällars 3 medel 7

  • Deltagare
  • Mette Brolinson
  • Kristoffer Edshage
  • Elina Johnsson
  • Therese Bergstedt

3/7: KĀPA 2026 4

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

3/7: Eskilstuna weekend 1

  • 0 Deltagare

4/7: Gotlands 2-dagars 0

  • 0 Deltagare

7/7: Gotlands 3-dagars 0

  • 0 Deltagare

10/7: Grövelsjöorienteringen 0

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Henrik Hellborg
  • Anders R
  • Olof Lethagen

10/7: Hallands 3-dagars 4

  • 0 Deltagare

13/7: Österlens 3-kvällars 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad
  • Thomas Karlsson

15/7: Skärgårdssprinten 2

  • Deltagare
  • Karin Fägerlind
  • Mette Brolinson
  • Karin Gillberg
  • Henrik Hellborg
  • Jorrit Boekel
  • Per-Anders Lindgren
  • Janne Nilsson
  • Linnea Börjars
  • Niclas Petersson
  • Olof Lethagen
  • Jon Lindmark
  • Oskar Hermansson
  • Per Ljung
  • Malin Sundeby
  • Annica Sundeby
  • Stefan Persson

20/7: O-Ringen Göteborg 2026 16

  • Deltagare
  • Moa Kjellstrand

27/7: OK Hällens 3-kvällars 1

  • Deltagare
  • Jonas Lindholm
  • Mattias Ågren
  • Erika Lindholm
  • Anders R
  • Linnea Börjars
  • Oskar Hermansson
  • Fredrik Åkerlind
  • Ines Lindholm

2/8: Torp of Tenala – Sommarträningsläger i Finland! 8

  • Deltagare
  • Kristoffer Edshage
  • Moa Kjellstrand

8/8: WMOC Polen 2026 2

  • 0 Deltagare

15/8: Täbydubbeln lång 0

  • Deltagare
  • Britta Alstad

15/8: Svenska cupen MTB-O Uppsala 1

  • 0 Deltagare

16/8: Täbydubbeln medel 0

▼▼ LADDA IN FLER ▼▼

Hoppa till verktygsfältet