
För att bygga upp styrkan och spänsten i underkroppen hoppar och studsar vi omkring i en av Lilljansskogens finaste backar under elljuslampornas bleka sken.
Var beredda på grod- och indian- såväl som Borzovhopp.
Studsandet sker i form av två set och före mellan och efter springer vi i långsamt tempo.
Jag tar inte med mig själv, men Vera, 34 år!
Jag tar med Stina! Också 9 år.
Under O-ringenveckan eller redan nu?
Oh no Anton! Hoppas du kan vara med denna vecka, också!
Plockar med mig Juno 9 år

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
10 kommentarer (kommentera)
Är det verkligen det här passet som gäller?
/ Oskar
2010-02-23 kl 18:04
Det är ingen som riktigt vet det än. Inväntar besked från Mäster Holmström.
/ jerk
2010-02-23 kl 18:11
Som väntar på besked från Stockholms stad.
/ Fredrik
2010-02-23 kl 21:53
Då är det bekräftat. Östermalms IP är bokat!
/ Fredrik
2010-02-24 kl 09:56
:´-( saknar mettes bastu…
/ Oskar
2010-02-24 kl 10:16
Vi har gjort bedömningen att Kristinebergs IP inte har så mycket att erbjuda oss i snötäckt skick.
Vi återkommer dit senare i vår.
Dessutom blir det bastu redan på måndag.
/ jerk
2010-02-24 kl 10:21
Är det OL-skor som gäller?
/ Björn B
2010-02-24 kl 17:01
Urk, är riktigt bakis idag, men det borde gå att springa lite också.
PS. efter loppet drar vi väl till Elverket och kollar när damerna fightas om medaljer i stafetten?
/ Oskar
2010-02-25 kl 10:28
Björn>> Ja, det är vad jag tar i alla fall.
/ jerk
2010-02-25 kl 12:51
Tack Jerk!
/ Björn B
2010-02-25 kl 21:24
Skriv en kommentar!