Träningstävling med banor i olika längder.
Var
Björnö, Ingarö. Samling vid Torpesand
Kommunikation
Hpl Björnö naturreservat och sedan en promenad på en knapp km.
Start
16-19. Målet stänger kl 20.00
Banor:
Bana A –8,5km
Bana B –6,7km
Bana C –5km
Bana D –4km
Bana E –3,3km
Karta
Björnö Skala 1:10000
Förhoppningsvis badbart på ett av Stockholms finaste stränder.
Luffarligans hemsida
Jag råkade ta fel på datumen. Var där och irrade omkring i torsdags.
Glad midsommar alla i Centrum! Det dök upp ett lite annorlunda oringen-uppdrag: Det kommer finnas träningsbanor i anslutning till Oringenstaden (på Södra Djurgården). Det behövs hjälp med utsättning/inplockning. Intresserad? Hör av dej till mej (per-anders.lindgren[snabel-a]ownit.nu).
Anton, zooma in i kartan så ser du. Tror det är precis vid båtbryggan.
Är samlingen vid berget?
Fråga: om det blir fullt och några hittar boende i krokarna, orkar reseledaren ta hand om resan/ev bilhyra då?

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
12 kommentarer (kommentera)
Lyllo alla som kan vara med här!
/ Oskar
2016-08-09 kl 08:44
Jag tänkte ta bilen ut från jobbet (mariatorget) till detta typ vid 1530, finns plats om någon vill åka med.
/ Henrik Lundgren
2016-08-09 kl 12:18
Tänker ni bada? Behöver vi utnämna nåt centrumstrand? Den närmast TC eller den närmast bussen hem (björkviks brygga)?
/ jorrit
2016-08-09 kl 13:19
Jag tänker bada om vädret ok.
/ Anders R
2016-08-09 kl 13:53
Henrik jag hänger gärna med men kan åka tidigast 15.45. funkar det?
/ Joel B
2016-08-09 kl 15:03
Henrik: Jag åker gärna med! Var passar det att ses? Jag tar mig till Mariatorget till 15:30 och kollar sedan här på forumet. Mitt nummer är annars 070-3391819.
/ Arvid Rudberg
2016-08-09 kl 15:05
Vi kan åka 1545, arvid och joel åk till mariatorget ta uppgången mot polisen, jag jobbar samma hus som polisen från tunnelbaneuppgången till höger, flaggor med cirkle k och fuchs petrolub.
/ Henrik Lundgren
2016-08-09 kl 15:27
Super. Syns om en liten stund
/ Joel B
2016-08-09 kl 15:33
Nästan framme vid världens ände. Det susar i träden.
/ Gustaf Gerge
2016-08-09 kl 16:16
Va det de bedrägliga trädens sus som fick dig att missa målstämplingen och bli diskad Gustaf?
/ Ågren
2016-08-09 kl 22:41
Oj det har jag inte ens kollat. Nä jag sprang och kollade in en tjej från Järla. Vi har mycket snyggare tröja.
/ Gustaf Gerge
2016-08-10 kl 08:17
Ja, men hur länge till?
/ jorrit
2016-08-10 kl 13:19
Skriv en kommentar!