Vinterserien är här!
Samling
Älvsjö gamla IP Pukslagargatan/Klubbevägen.
Kommunikationer
Ta buss 144 från Fruängen t-bana eller ifrån Älvsjö stn avstigning Viktoriavägen eller Spindelvägen.
Start
10:00-12:00
Banor:
Bana A-7.7 km med kartbyte.
B-4.5 km
C-3.3 km
D-2.6 km
E-2.8 km (Gul)
Karta
1.7500 4 m ekv., kontrollbeskrivningar tryckta på kartan.
Senaste info finns här!
Resultat
Plac Bana A - 7,5 km 32 startande Sluttid Diff. 1 Josh Beech OK Södertörn 48:45 00:00 14 Johan Bernhard Centrum OK 1:06:07 +17:22 22 Janne Nilsson Centrum OK 1:12:03 +23:18 29 Sara Jonasson Centrum OK 1:43:03 +54:18 Linus Rispling Centrum OK Felst. Mattias Ågren Centrum OK Felst. Plac Bana B - 4,5 km 56 startande Sluttid Diff. 1 Mikael Wilhelmsson Söders-Tyresö 34:43 00:00 2 Tomas Holmberg Centrum OK 34:53 + 0:10 24 Anders Lavfors Centrum OK 50:07 +15:24 28 Lena Öhman Centrum OK 51:18 +16:35 50 Maria Carlström Centrum OK 1:08:29 +33:46 Plac Bana D - 2,6 km 39 startande Sluttid Diff. 1 Sören Andersson Centrum OK 22:20 00:00
Sträcktider och hela listan
Jag råkade ta fel på datumen. Var där och irrade omkring i torsdags.
Glad midsommar alla i Centrum! Det dök upp ett lite annorlunda oringen-uppdrag: Det kommer finnas träningsbanor i anslutning till Oringenstaden (på Södra Djurgården). Det behövs hjälp med utsättning/inplockning. Intresserad? Hör av dej till mej (per-anders.lindgren[snabel-a]ownit.nu).
Anton, zooma in i kartan så ser du. Tror det är precis vid båtbryggan.
Är samlingen vid berget?
Fråga: om det blir fullt och några hittar boende i krokarna, orkar reseledaren ta hand om resan/ev bilhyra då?

Sista tekniktorsdagen för terminen!
Vi springer slingor utifrån Hitta ut-kontroller. Spring så många eller få slingor du vill.
Efteråt bjuder styrelsen sedvanligt på häng med dryck och tilltugg!
Underlag: förortsbetong och tillhörande parkterräng.
Medtag: plastficka för kartan samt springskor för fötterna.
Ny i klubben? Tveka inte och kom! Hör …
En kommentar (kommentera)
Älvsjö by night, Älvsjö by day.
/ jorrit
2017-02-07 kl 08:22
Skriv en kommentar!