Idag gick det undan i skogarna. Själv var jag för första gången under 30 minuter på en medeldistanstävling så jag är mer än lycklig. Men framför allt trött. Även nybörjartrion Maja, Helena och Camilla sprang riktigt bra också!
Nu ska jag sova.
H21-3 4 490 m 108 startande
efter km-tid
1 Vytautas Beliunas Hellas 25:26 5:39
41 Oskar Karlin 29:17 +3:51 6:31
96 Mattias Henriksson 43:07 +17:41 9:36
H40 4 210 m 136 startande
1 Peter Jacobsson IK HP 23:43 5:38
51 Pär Hansson 32:01 +8:18 7:36
D21 3 630 m 142 startande
1 Lina Persson Skogsfalken 24:48 6:49
90 Mette Petersson 36:25 +11:37 10:01
96 Sofia Andersson 36:59 +12:11 10:11
Öppen motion 3 3 080 m 78 startande
1 Sune Hallsten OK Skärmen 25:53 8:24
6 Maja Andersson 30:56 +5:03 10:02
7 Helena Ihrstedt 31:01 +5:08 10:04
12 Camilla Jakobsson 33:49 +7:56 10:58
Öppen motion 5 3470 m, 103 startande
1 Magnus Jedar Åkers IF 29:29 8:29
67 Henrik Hellborg 56:20 +26:51 16:14
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
2 kommentarer (kommentera)
Här har ni mitt spår!
/ Oskar
2011-10-09 kl 23:11
Jättekul att se hur en så stor tävling ser ut. Och är nöjd med min insats. Men nästa gång blir det nog en lite svårare bana, det var lite väl mycket ”följa stigen” på ÖM3.
/ Helena Ihrstedt
2011-10-10 kl 13:08
Skriv en kommentar!