På lördag är det endast jag som har fast starttid (11.00) då Karin springer motionsklass och Fredrik och Mattias kör öppen bana. Vi tänkte ta cykeln på pendeln. Jag går på pendeln som går 09:25 från Södra station. Hoppas ni andra hakar på samma! Gör ni?
På söndag ser det ut så här:
10:02 Oskar Karlin H21 10:51 Mia Fager D35 11:17 Jonas Nylund H45
Mattias startar när han vill. Mia har plats i bil, så om det inte är ett gäng som tänkte springa öppna banor så åker jag nog med i bilen. Vilka fler tänkte komma?
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(

Samling
Myrsjö idrottsplats, Mensättravägen 42, Saltsjö-Boo: 59.33161, 18.26929.
Kommunikationer
Tävlingsarenan nås enklast med buss, hållplatserna ”Korset” och ”Myrsjöskolan” ligger i anslutning till arenan.
Anmälan via Eventor t.o.m. måndag 22 juni,
eller efteranmälan t.o.m. torsdag 25 juni. OBS! Tävlingen är inlagd som en etapptävling i Eventor, vilket betyder att du blir anmäld till alla tre dagarna. …
12 kommentarer (kommentera)
Jag har tillgång till bil på lördag, vi kan åka tillsammans i den om ni vill.
/ Fredrik
2008-04-10 kl 14:28
Okey….
Vi ska inte cykla alltså?
/ Oskar
2008-04-10 kl 14:50
ÅHHHHH BIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!!!!!! jag vill åka biiiiiiiiiiil!!!!
/ karinf
2008-04-10 kl 15:13
hmm
/ Oskar
2008-04-10 kl 15:16
Om vi kan fylla en bil tycker jag att vi kan ta den. Ni kan välja på två platser att bli upphätade på:
Hornstull eller Gullmarsplan.
Ska vi säga att jag är vid Gullmarsplan 10.00? Eller är det för tidigt? Skönt att vara i tid för en gång skull …
/ Fredrik
2008-04-10 kl 15:31
Jag startar 11.00 så jag måste vara på plats där ute SENAST halv 11 men gärna tidigare. Horan låter som ett bra ställe för mig.
/ Oskar
2008-04-10 kl 15:40
Bra, då hämtar jag dig 09.45 vid busshållplatsen för 4an vid Västerbron. Så är vi vid Gullmars strax innan 09.50, typ.
Passar det Karin och Mattias?
/ Fredrik
2008-04-10 kl 15:51
deal! hoppas det är en ferarri eller en folkabuss
/ Oskar
2008-04-10 kl 16:01
Finfint! Då kliver jag också på vid Gullmarsplan.
Ses vi på 4:ans hpl där också, eller inne på torget?
/ Mattias Henriksson
2008-04-10 kl 23:17
Inne på torget Mattias!
/ Fredrik
2008-04-11 kl 07:16
Jag står på torget 09:50! detta blir super! :)
/ karinf
2008-04-11 kl 09:01
Mattias, jag pratade med Mia och vi skulle bestämma tider i morgon efter tävlingen. Vi baserar tiden på hur lång tid det tar för Holmström att köra i morgon.
/ Oskar
2008-04-11 kl 12:00
Skriv en kommentar!