Här kommer en hafsigt ihopklippt film från Fredriks digitalkamera! Är det någon som vill klippa bättre, säg till!
Packlista finns nu!!
Samling under taket vid röda biljettkiosken
Jag står i ett tält mitt emot rugby-planen
Fan nu lugnar det ändå ner sig lite…
Anlände precis till Gubbängen med tuben men alltså det öser ner för mycket. Och enligt radarn ska det vara lika intensivt under den närmaste timmen så jag vänder nog hemåt igen, tänker att jag sparar regnorientering till Jukola.

Årets upplaga av Jukola går av stapeln i Kotka, en kuststad cirka 1 h 45 min öster om Helsingfors. Arenaområdet ser ut att bli betydligt mer naturskönt än 2025 års grusupplag – det här vill ni inte missa! Anmälan till oss stänger den 5 maj.
Venla lag 1
1. 7.8 …
10 kommentarer (kommentera)
Är det en rättvis bild?
Av någon anledning har mitt nylle letat sig in i varannat klipp som fredrik filmat. Ni får ha överseende med det. Tar man bort mig blir den väl lagom lång också..
/ Oskar
2008-07-29 kl 01:04
Kul film ! Gillar speciellt Fredriks positiva livsinställnig! ;-)
Ser ut som det varit varmt och svettigt!
/ Karin H
2008-07-29 kl 10:04
När är nästa klädbeställning, jag behöver nya byxor…
/ Jakob Carlsson
2008-07-29 kl 16:13
Haha, Jakob, fram med symaskinen nu för fan
/ Oskar
2008-07-29 kl 22:22
det absolut absolut roligaste i hela filmen börjar på fyra minuter när peter serverar te. fredrik trär in en galge i tröjan och när bullarna zoomas in försvinner han ur bild, men genom Sofias kvidande ”men jag orkar inte” vet man preciiiis vad som händer. det är filmskapande på hög nivå!
/ Karin F
2008-07-30 kl 20:39
Fan vad jag saknar o-ringen. Hade det inte varit för Sarek hade jag blivit deppig. Tur att Sarek finns!
/ Oskar
2008-07-31 kl 01:34
Om min fötter hade mått bättre hade jag gärna gjort om 5 dagars nästa vecka, dock utan min fina bommar.
/ Soso
2008-07-31 kl 09:10
En till video. Centrumsången live.
http://www.youtube.com/watch?v=gVzT9N6zD-Y
/ Peter H
2008-09-14 kl 10:52
Mäktigt!! Men dom har blivit lite gamla sen det begav sig på riktigt
/ Oskar
2008-09-14 kl 11:07
[…] Tusingar, Jukola, O-ringen, Orienteringsgalan, 25-manna, Joels patenterade stämplingsteknik, Ornöläger, Mettes rockygym, […]
/ Centrum OK » God Jul önskar ordförarn
2008-12-25 kl 08:59
Skriv en kommentar!