Plats och ombyte: Frescatihallen
Tid: 12.00
Vanlig löpning Norra Djurgården för de som inte är skadade sedan i tisdags!
Eller den som bara har abstinens.
Det kostar 20:- att duscha på frescati.
Jag har fått förhinder i sista sek. Hoppas ni får en fin avslutning!
Det har kört ihop sig, missar ikväll tyvärr. Trevlig sommar alla!
Jag har tänkt mig en deadline i slutet av augusti om det inte blir fullt innan dess. Då gör jag också bokningarna av resa och bilar. Om jag ska samordna med någon annan behöver det ske innan dess.
Det går jättebra Magnus!
Tråkigt att du inte kommer Johanna!
Och jag kan tyvärr inte komma :(
29 juni – 4 juli
Läs mer på hemsidan: https://www.5daysitaly.com/
7 kommentarer (kommentera)
I´m in! cyklar sannolikt.
/ klasse
2009-06-20 kl 20:40
Sweet!
Jag med om du cyklar från ön kan vi ha följe
/ Soso
2009-06-20 kl 21:24
Jag kommer. Men, är det OL eller Joggingskor som gäller?
/ Oskar
2009-06-20 kl 21:56
OL? eller kör vi stig?
/ Soso
2009-06-20 kl 22:06
Skor, jag kör på löparvarianten, inte redo för OL-dojs ännu, kräver inskolning, om vi plurrar må det vara hänt. Mitt skoval ska inte styra vägvalet! Ses snart!
Soso> Min cykel står på centralen, antar att du cyklar över S:t Eriksplan, men vi kan gärna sällis-cykla tillbaka =)
/ Klasse
2009-06-21 kl 09:11
Ok, löparskor it is.
Ses där!
/ Soso
2009-06-21 kl 09:44
Härligt det var!
/ Oskar
2009-06-21 kl 12:46
Skriv en kommentar!