När någon får lust ( / kommit ur bakisdimmorna) kan man skriva ett referat här! Själv är jag för seg i bollen för det.
1 21 Tumba-Mälarhöjden OK 1 120:47 0:00 (1) Ulrik Englund 28:56 7 3:16 (2) Mikael Tjernberg 27:37 4 1:41 (2) Anders Boström 31:39 15 5:43 (2) Karin Skogholm 33:59 19 8:03 (3) Joakim Törnros 28:55 5 2:48 (3) Elsa Törnros 37:29 36 11:22 (3) Mattias Allared 32:44 18 6:37 (4) Johan Eklöv 25:08 1 0:00 4 2 Centrum OK / Falkenberg / Järla 150:00 29:13 (1) Lovisa Berg 35:33 16 9:53 (2) Tobias Wahlgren 28:55 6 2:59 (2) Emil Tallhage 40:07 35 14:11 (2) Fredrik Holmström 46:13 50 20:17 (3) Sofia Andersson 38:01 39 11:54 (3) Stuart Fell 33:07 20 7:00 (3) Kristoffer Edshage 33:40 23 7:33 (4) Frida Andersson 34:34 12 9:26 7 3 Centrum OK 3 155:18 34:31 (1) Moa Kjellstrand 34:21 15 8:41 (2) Lukáš Polá?ek 43:05 44 17:09 (2) Magnus Grafström 45:33 48 19:37 (2) Ulrika Karlsson 58:53 59 32:57 (3) Jonas Nylund 39:11 41 13:04 (3) Karin Fägerlind 47:35 58 21:28 (3) Jerk Rönnols 32:16 15 6:09 (4) Oskar Karlin 29:48 7 4:40 10 1 Centrum OK / Falkenbergs OK 163:04 42:17 (1) Elina Johnsson 45:26 19 19:46 (2) Julia Dalgren 44:14 45 18:18 (2) Mattias Henriksson 47:17 52 21:21 (2) Martin Karlsson 50:50 55 24:54 (3) Benjamin Billet 31:49 11 5:42 (3) Daniel Lennartsson 37:38 37 11:31 (3) Jakob Larsen 34:29 26 8:22 (4) Jesper Nelsén 32:19 9 7:11 11 4 Centrum OK 4 172:18 51:31 (1) Mette Petersson 46:00 20 20:20 (2) Jonas Lindholm 29:31 9 3:35 (2) Mattias Ågren 42:54 43 16:58 (2) Anna Weglin Elenius 55:36 58 29:40 (3) Björn Bängtsson 40:29 47 14:22 (3) Hanna Mattsson 34:32 28 8:25 (3) Joel Berring 36:07 32 10:00 (4) Jakob Carlsson 34:35 13 9:27
Ågren: Det var ny information om upphämtning! Jag hade dessutom skrivit fel tid för färjan ovanför, men jag ändrade nu för att undvika förvirring.
Enligt Lalles reseinformation stänger ombordstigningen 16:10, och biljetterna hämtas ut av ledare 14:00-15:15. Så 15:45 är nog en bra senaste tid för övriga att samlas, men den som tar ansvar för biljetter bör helst vara där ändå tidigare. Någon?
Är det någon som reser på fredagen som kan tänka sig att hämta ut biljetterna till färjan? Personen behöver vara på plats och hämta biljetterna senast 15.
Är det möjligt att springa den här träningen tidigare i veckan? Kan skriva ut karta själv om det behövs!
Vi åker också till Helsingfors, men med Viking, så anländer tidigare samt i egen bil, så kommer gå lite fortare till TC.
Det är äntligen dags för Summer 3000 där vi springer 3000m på bana! Även i år springer vi INNAN några av oss drar iväg till Finland och Jukola. Hoppas så många som möjligt kan deltaga i och med detta.
Detta är ett ypperligt tillfälle att mäta formen på sig själv genom …
En kommentar (kommentera)
Men hallå när är det leverans på guldbyxorna?
/ tallhage
2011-10-04 kl 23:33
Skriv en kommentar!